וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתי הספר של החגים יפעלו בחופשת הפסח למשך ארבעה ימים

בהודעה משותפת למרכז לשלטון המקומי ולמשרדי החינוך והאוצר נכתב כי ילדי הגנים ותלמידי כיתות א'-ב' ימשיכו במסגרות בזמן חג הפסח. לפי המתווה שסוכם חלק מהמועצות בהן לומדים התלמידים לא יידרשו לתשלום, ואלו שכן יצטרכו לשלם עד 30 שקלים ליום

בווידאו: חצי מיליון תלמידים שבים ללימודים/צילום סטילס: ראובן קסטרו, צילום וידאו: רוני כנפו, יותם רונן

ילדי הגנים ותלמידי כיתות א'-ב' יוכלו להמשיך ללמוד בחג הפסח במסגרת "בתי הספר של החגים" - כך הודיעו היום (שני) משרדי החינוך, האוצר והשלטון המקומי בהודעה משותפת. לפי המתווה שסוכם, "התשתית הארגונית בגנים ובכיתות א'-ב' תהיה מסגרת צהרוני ניצנים, תוך מתן אפשרות להוספת ילדים עד למספר המירבי המאושר על ידי משרד הבריאות. בגני הילדים, תתאפשר במקביל פתיחה של מסגרות חדשות שלא על בסיס ניצנים, בהתאם לצורך וההיתכנות ברמה היישובית", נכתב בהודעה.

ההשתתפות בתוכנית הנה בתשלום עבור רשויות הנכנסות תחת קטגוריות לפי חלוקה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. באשכולות למ"ס 1 עד 4 התוכנית היא ללא תשלום, באשכולות 5 עד 7 העלות תהיה 20 שקלים ליום ובאשכולות למ"ס 8 עד 10 - 30 שקלים ליום. "התוכנית תקל על נטל תשלומי ההורים, תוביל לחסכון של מאות שקלים להורה לילד, תוביל לצמצום פערים ותיתן מענה ראוי להורים עובדים, בתקופת משבר הקורונה", נכתב בהודעה.

חזרה ללימודים בבית ספר בלפור ת"א , 21 בפברואר 2021. ראובן קסטרו
תלמידים והורים סמוך לבית ספר/ראובן קסטרו

שר החינוך, יואב גלנט אמר כי "משרד החינוך יפעיל גם במהלך חופשת הפסח הקרובה מסגרות חינוכיות איכותיות עבור מאות אלפי תלמידים ברחבי ישראל. תלמידי ישראל זקוקים לשגרה חינוכית וחברתית בעת הנוכחית, עם הימשכות הסגרים עקב התפרצות נגיף הקורונה - ומסגרות 'בתי הספר של החגים' מעניקות מענה איכותי לכך".

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי, אמר: "אנחנו מסתכלים קדימה מתוך מטרה לחזור ללמידה רציפה וחזרה לשגרה במוסדות החינוך. נמשיך לפעול בכדי לתת מענה לילדים ולהורים שעברו תקופה ארוכה של חוסר וודאות ומציאות משתנה. רק באמצעות מערכת חינוך פועלת ניתן להפעיל את המשק ולאפשר לו להתאושש. אני מודה לשר האוצר ולשר החינוך על החלטה משותפת להפעלה מלאה של תכנית 'ניצנים' בפסח ועל שיתוף הפעולה מתוך ראייה משותפת של טובת הילדים והוריהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully