וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס הנערה במלונית הקורונה: חשד כי הצעיר תקף פעמיים את בת ה-13

עודכן לאחרונה: 25.2.2021 / 17:55

בית משפט השלום בתל אביב האריך ב-5 ימים את מעצרו של החשוד, חולה קורונה מאומת בן 21 מהדרום ששהה במלונית למטופלי רווחה. מפרטי החקירה עולה כי מדובר בשני מקרי אונס של אותה נערה שבוצעו בתוך יומיים, וכן כי החשוד היכה וחנק אותה

בווידאו: הוארך מעצר החשוד באונס הנערה במלונית הקורונה/צילום: ניב אהרונסון

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של תושב הדרום בן ה-21 החשוד באונס תושבת גוש דן בת ה-13 במלונית הקורונה ביפו, בה השניים שהו כחולים מאומתים. מפרטי החקירה עולה כי ייתכן והחשוד אנס את הנערה פעמיים, וכמו כן היכה וחנק אותה.

בשל מצבו הרפואי, החשוד נכח בדיון הארכת מעצרו באמצעות שיחת וידאו. מפרטי החקירה עולה כי החשוד הוא בעל עבר פלילי, והיה נוכח במלונית במשך יומיים בלבד. המלונית מיועדת עבור מטופלי רווחה ומרושתת במצלמות אבטחה.

נציג המשטרה בדיון הארכת מעצרו של החשוד אמר כי "מדובר בבעילת קטינה מתחת לגיל 14. מדובר במקרה חמור, ומסוכנות החשוד ברמה גבוהה מאוד. החשוד לא מכחיש אבל טוען שהייתה הסכמה. במלונית יש הפרדה בין גברים ונשים, ובכל זאת החשוד פנה לקטינה ורצה להגיע אליה בניגוד לכללים, והיא סירבה".

הכניסה למלונית ההחלמה במלון שערי ירושלים, 20 אפריל 2020. ללא שם, TPS
מלונית קורונה בירושלים/TPS, ללא שם

עו"ד חגית רחמני וייס המייצגת את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית אמרה כי "מדובר בצעיר שאין לו רקע בעבירות מין ובעבירות אלימות, ובמלונית שמיועדת מלכתחילה לאוכלוסייה שהיא בעייתית. מן הסתם גם הקטינה הזאת נמצאת במלונית מכוח צו של הרווחה".

לטענת עו"ד וייס, גרסת החשוד היא שבת ה-13 טענה שהיא בת 16, וכי היא זו שהזמינה אותו לחדרה באמצעות התכתבות באפליקציית אינסטגרם. "למה היא נכנסת איתו לחדר אם היא אומרת שהיא לא רצתה?", אמרה.

נציג המשטרה ענה בתגובה כי "הקטינה מספרת שלא הייתה הסכמה מצידה לקיום יחסים ולא הייתה הסכמה שהחשוד יגיע אליה לחדרה. בסוף האירוע השני החשוד התחבא בשירותים והמדריך במלונית הקורונה מצא אותו".

משרד הרווחה: הצוות הטיפולי התערב בזמן אמת

ממשרד העבודה והרווחה נמסר בתגובה כי "מדובר במלונית ייעודית לחולים מאומתים ממסגרות חוץ-ביתיות של הרווחה לבני נוער ולצעירים. הצוות הטיפולי במלונית התערב בזמן אמת ודיווח למשטרה מידית והנערה מטופלת מקרוב על ידי צוות של הרווחה. מכיוון שהמקרה נמצא בחקירה לא נוכל לפרט מעבר לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully