וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה עב"ם? חפץ מעופף שתועד במקרה בשידור חי בטלוויזיה הטריף את הצופים

3.3.2021 / 23:33

חפץ בלתי מזוהה שחצה את השמיים במהלך דיווח חדשותי בסאו פאולו, גרר שלל תיאוריות קונספירציה מהצופים שניסו להבין במה מדובר. "זה נראה כמו אבן מעופפת, זה חפץ שטס במהירות אדירה בלי כנפיים", דיווח הכתב. צפו ותשפטו

מה הופיע בשמיים באמצע השידור החי?/BRAZIL URGENTE

סרטון מדהים שתועד לאחרונה בברזיל יצר גל של תיאוריות קונספירציה חדשות: האם עב"מ תועד מרחף לו בשמי סאו פאולו בשידור חי בטלוויזיה? בתקשורת המקומית חשפו את התיעוד שבו אפשר לראות אובייקט שטס בשמיים - כשממש ברור שזה לא מטוס.

בקליפ שעלה ליוטיוב, אפשר לראות את הכתב הברזילאי מדווח על סערה גדולה שפקדה את העיר, כשלפתע אפשר להבחין באובייקט שמופיע בחלק הימני של המסך. האובייקט חוצה את המסך בתוך 10 שניות, אך הצופים שמו לב מיד להתרחשות המוזרה.

מה הופיע בשמיים באמצע השידור החי?. BRAZIL URGENTE, צילום מסך
מה זה בשמיים?/צילום מסך, BRAZIL URGENTE

"יש לנו כאן אובייקט שלא נראה שיש לו כנפיים, זה נראה כמו אבן", נטען בערוץ היוטיוב The Hidden Underbelly 2.0, "זה מדהים איך שהדבר הזה נע. זה לא נראה כמו מטוס, וספינת אוויר לא זזה כל כך מהר. בהתחשב בבניינים מתחתיו, זה אובייקט עצום. גדול מדי כדי להיות רחפן, אני בספק אם אפילו לצבא יש משהו כזה. זה אדיר". ערוץ יוטיוב אחר, UFOmania, ציטט מומחים (שכמובן נותרו בעילום שם) שטענו כי האובייקט נסע במהירות "פי 2 ממהירות הקול".

הצופים היו חלוקים לגבי זהות האובייקט. "זה נראה כמו משהו בצורת דיסק", כתב אחד ואחר סיכם: "אני חושב שזה אחד הסרטונים הכי אמיתיים שראיתי כבר הרבה זמן". אלא שלא כולם התרשמו והיו כאלה שהטילו ספק באמינות הצילום והניחו שמדובר ב-CGI שנוצר בעזרת תוכנת מחשב.

צפו בתיעוד ושיפטו בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully