וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: הארי ומייגן לא חוזרים למשפחת המלוכה

19.2.2021 / 16:09

ארמון בקינגהאם אישר כי הדוכסים מסאסקס לא ישובו לתפקידיהם במשפחה, וכי הארי יוותר על תארי הכבוד הצבאיים שלו - צעד שהופך את ההחלטה לפורמלית וסופית. "למרות שכולם התעצבו מהחלטתם, הדוכס והדוכסית יישארו בני משפחה אהובים", נאמר בהצהרת הארמון

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
לא ישובו למשפחת המלוכה. הארי ומייגן/GettyImages

ארמון בקינגהאם אישר היום (שישי) כי הנסיך הארי ואשתו, מייגן, לא ישובו לתפקידיהם במשפחת המלוכה, וכי הארי יוותר על תארי הכבוד הצבאיים שלו - צעד שהופך את ההחלטה לפורמלית, והופך את פרידת בני הזוג מהמשפחה המלכותית לסופית.

כשהארי ומייגן התרחקו מחיי המלוכה בתחילת 2020, הוסכם כי הסיטואציה תבחן מחדש לאחר שנה. אלא שעכשיו הצהיר הארמון כי הדוכסים מסאסקס אישרו כי "הם לא יחזרו כחברים פעילים במשפחת המלוכה".

הארמון הוסיף כי המלכה אליזבת השנייה דיברה עם הארי ואישרה כי "עם התרחקות מעבודת המשפחה המלכותית, אין זה אפשרי להמשיך עם האחריות והחובות הנלוות לחיי שירות ציבורי".

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
תאריו הצבאיים של הארי יחזרו בינתיים למלכה. הארי, מייגן ומלכה אליזבת השנייה/GettyImages

מהארמון נמסר כי מינויו של הארי למפקד הכללי של הנחתים המלכותיים, כמו גם תארים צבאיים נוספים בהם הוא מחזיק יוחזרו למלכה, לפני שיחולקו בהמשך לחברים אחרים במשפחה המלכותית. הארי שירת הצבאי הבריטי במשך עשור ומחזיק בקשר הדוק עם הצבא. "למרות שכולם התעצבו מהחלטתם, הדוכס והדוכסית יישארו בני משפחה אהובים", נאמר בהצהרת הארמון.

בתחילת 2020 הודיעו מייגן והארי כי הם מוותרים על מעמדם בבית המלוכה ועוברים לצפון אמריקה, וציינו בסיבותיהם את הגישה הפולשנית והגזענית כלפיהם מצד התקשורת הבריטית. בימים אלו בני הזוג חיים בסנטה ברברה, קליפורניה, ומצפים לילד שני.

עוד בוואלה!

תחקיר בבריטניה: המלכה חסמה בשנות ה-70 חוק שיחשוף את הונה

לכתבה המלאה

לאחרונה הודיעו השניים כי הם משתתפים בתוכנית מיוחדת של אופרה ווינפרי שתשודר בחודש הבא. דובר מטעם בני הזוג מסר כי הטענה שמייגן והארי לא היו מסורים לתפקידם אינה נכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully