וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר חשוד שתועד תוקף אישה בלובי בניין בנתניה. "הגיע למחרת להתנצל"

15.2.2021 / 11:31

החשוד, בן 40 תושב טייבה, תועד בשבוע שעבר כשהוא עוקב אחרי האישה בכניסה לבניין, ותוקף אותה בלובי סמוך למעלית. אתמול הסגיר את עצמו במשטרת נתניה. עורך דינו: "יום למחרת הוא הגיע להתנצל בפני המתלוננת"

בווידאו: הוארך מעצר תושב טייבה שתועד תוקף מינית אישה בלובי בניין בנתניה/צילום: מצלמות אבטחה וספיר לוי , עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שני) את מעצרו של חשוד שתועד תוקף מינית אישה בלובי בניין מגורים בנתניה.

החשוד, בן 40 תושב טייבה, תועד במצלמות אבטחה ביום ראשון שעבר, כשהוא עוקב אחרי אישה ומבצע בה, על פי החשד, מעשה מגונה. אתמול בערב לאחר חקירה ופעילות מבצעית של המשטרה, הסגיר עצמו החשוד בתחנת המשטרה בנתניה.

הוארך מעצר תושב טייבה שתועד תוקף מינית אישה בלובי בניין בנתניה
15.2.21. מערכת וואלה!
עקב אחריה לתוך הבניין. תיעוד התקיפה ממצלמות האבטחה/מערכת וואלה!

עורך הדין שי טובים, המייצג את החשוד מסר לוואלה! NEWS כי "מיד כשהחשוד קיבל טלפון מהמשטרה הוא התייצב אתמול בתחנה בנתניה. כמובן כשהגיע לתחנת המשטרה הוא תיאר את אשר אירע. אנחנו לא ממעיטים בחומרת האירוע, לכן החשוד גם הודה והתנצל. לדברי החשוד, יום למחרת הוא הגיע והתנצל בפני המתלוננת, הגרסה הזו תצטרך להיבדק ע"י המשטרה. כל עוד אני אשאר סנגורו, ניהול התיק יהיה כזה שלא יצטרך להעביר את המתלוננת מסע ייסורים, מעבר למה שהיא חוותה באותו היום"

בעניין הפצת התיעוד ברשתות החברתיות, הוסיף עו"ד טובים כי "גם המתלוננת נחשפת בסרטון ויהיה טוב שכולנו נמעיט בכך, וזו גם כוונתו של החשוד, בטח בעצם לקיחת האחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully