וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן שלוש נהרג אחרי שנפגע מרכב בתאונה בלוד

עודכן לאחרונה: 12.2.2021 / 18:05

פרמדיקים ניסו להחיות את הפעוט, ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם נקבע מותו לאחר זמן קצר. כוחות משטרה הוזעקו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. על פי החשד, נהגת שנסעה לאחור פגעה בו בשוגג

בווידאו: רוכב אופניים חשמליים נהרג מפגיעת רכב ליד צומת מסובים/צילום: מד"א

פעוט כבן שלוש נהרג היום (שישי) אחרי שנפגע מרכב ברחוב חללי אגאדיר בלוד. הפעוט, יונס עאדל נסאסרה, פונה במצב אנוש ועם חבלה רב-מערכתית לבית החולים אסף הרופא בצריפין, אך לאחר זמן נקבע מותו. כוחות משטרה הוזעקו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה. על פי החשד, נהגת שנסעה לאחור פגעה בשוגג בפעוט.

"היינו בתחנה כשלפתע שמענו דפיקות בדלת", סיפרו פרמדיקים של מד"א עמית מיכאל ושלומי הכהן, "העבירו אלינו לידיים תינוק כבן שנתיים וחצי, הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב-מערכתית קשה. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה, העלינו אותו אל ניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה, כשמצבו מוגדר אנוש".

אמבולנס בזירת תאונת העבודה בה נפצע פועל בן 44 באורח בינוני בנפילה מגובה בתל אביב. 12 באוקטובר 2020. ישראל הורביץ, תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
אמבולנס בתל אביב, אוקטובר 2020/מד"א, ישראל הורביץ, תיעוד מבצעי מד"א

מנתוני עמותת אור ירוק עולה כי בשנת 2020 נהרגו 24 ילדים בתאונות דרכים, שניים בכל חודש בממוצע. מנכ"ל העמותה ארז קיטה ציין כי "מדינת ישראל נמצאת במקום הראשון והגרוע בשיעור הילדים ההרוגים מתאונות דרכים, מבין מדינות ה-OECD".

יונס עאדל נסאסרה שנהרג בתאונת דרכים בלוד - 12 בפברואר 2021. -, אתר רשמי
יונס עאדל נסאסרה/אתר רשמי, -

קיטה הזהיר כי "הילדים שהיו סגורים וספונים בבתים במשך זמן רב יוצאים כעת מהסגר הארוך והחשש הוא שהסכנה שלהם להיפגע בתאונת דרכים עולה כאשר הם ימצאו יותר ויותר ברחובות. חייבים למתן את התנועה ולרסן את מהירות נסיעת כלי הרכב בסביבת ריכוז גבוהה של ילדים כמו מוסדות חינוך או נשלח גנים ציבוריים. פסי האטה, הגבהת מעברי חציה ועוד פעולות פשוטות יכולות למנוע את הילד ההרוג הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully