וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירב לעצור לבדיקה: צעיר בן 22 נהרג בתאונת דרכים ליד קריית מוצקין

15.1.2021 / 9:22

מחקירה ראשונית עולה כי תושב יקנעם עילית נהג ברכב שרשום על שם תושב רחובות, והתבקש על ידי שוטרים לעצור כדי לוודא שאינו מפר את תקנות הסגר. הצעיר לא בלם, איבד שליטה על המכונית ופגע במשאית חונה. צעיר נוסף נפצע באורח בינוני

בווידאו: 25 מחסומים הוצבו בכבישים ברחבי הארץ לאכוף את הסגר/צילום: ניב אהרונסון, ראובן קסטרו

תושב יקנעם עילית בן 22 נהרג הלילה (שישי) בתאונת דרכים בכביש 4 סמוך לקריית מוצקין. על פי החשד, הצעיר נהג ברכב שרשום על שם תושב רחובות ושוטרים שהיו במקום בפעילות שגרתית ביקשו ממנו לעצור כדי לוודא שאינו מפר את תקנות הסגר. הנהג לא עצר, איבד שליטה על הרכב ופגע במשאית חונה.

מותו של הצעיר נקבע במקום, ונוסע נוסף בן גילו, תושב רחובות, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. המשטרה פתחה בחקירה.

זירת תאונת דרכים ברחוב קדיש לוז בקריית מוצקין, 15 בינואר 2021. מד"א
זירת התאונה, הלילה/מד"א

"מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד", סיפר פרמדיק מד"א רן ברנר. "נהג הרכב שהיה מחוסר הכרה נלכד כשהוא ללא דופק וללא נשימה. חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה ממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. הנוסע שישב לצדו יצא לבד מהרכב והתהלך בזירה כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה במצב בינוני לבית החולים".

לפני שבוע נהרג בשאר זבידאת מבסמת טבעון מירי שוטרים כשרכב בו היה אחד הנוסעים נורה על ידי שוטרים בשכונת חליסה בחיפה. זאת לאחר שחמק ממחסום משטרה ודרס שוטר שנפצע קלות ברגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully