וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים חשמליים כבן 40 נהרג מפגיעת רכב ליד צומת מסובים

צוותי רפואה שהגיעו לזירת התאונה מצאו את הרוכב כשהוא ללא סימני חיים. הם ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום כעבור זמן קצר. באירוע אחר ברמת הגולן, גבר כבן 40 איבד את הכרתו במהלך נהיגה וביצע תאונה עצמית קלה. הוא פונה במצב אנוש לביה"ח

בווידאו: רוכב אופניים חשמליים נהרג מפגיעת רכב ליד צומת מסובים/צילום: מד"א

רוכב אופניים כבן 40 נהרג היום (שבת) מפגיעת רכב בכביש 461 ליד צומת מסובים. ההרוג, נתין זר, נהרג במקום וצוותי רפואה שהגיעו לזירת התאונה נאלצו לקבוע את מותו כעבור זמן קצר, בתום פעולות החייאה שבוצעו בו. באירוע אחר ברמת הגולן, איבד נהג רכב את הכרתו במהלך נסיעה וביצע תאונה עצמית. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים פוריה, אך לא נפגע בתאונה עצמה, אלא כתוצאה מהאירוע הרפואי.

צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה בכביש 461 מצא שם את רוכב האופניים כשהוא ללא רוח חיים והחל לבצע בו פעולות החייאה, אך לא הצליח לייצב את מצבו.

"כשהגענו למקום ראינו על הכביש אופניים חשמליים שבורים ובסמוך שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה, עם פגיעת ראש קשה מאוד", העידו חובש מד"א יששכר ויס ופאראמדיקית מד"א גל גרנדר. "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת תאונת דרכים בין רכב לאופניים חשמליים ליד צומת מסובים, בה נהרג רוכב האופניים, נתין זר כבן 40. 26 בדצמבר 2020. מד"א
רוכב האופניים נהרג במקום. זירת התאונה ליד צומת מסובים, היום/מד"א

"הזירה הייתה קשה", סיפר ויס. הוא ציין כי "האופניים היו מרוסקות". גם את הפגיעה בכלי הרכב הוא הגדיר כ"קשה".

באירוע אחר, מוקדם יותר היום, איבד גבר כבן 40 את הכרתו במהלך נהיגה ברמת הגולן וכתוצאה מכך נגרמה תאונה עצמית. הנהג לא נפגע בתאונה, אך מצבו הרפואי היה אנוש. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה ממושכות, שבתומן הוא פונה לבית החולים פוריה בגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully