וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתירה את הילד בין המיטות: גלית צרפתי הואשמה בחטיפה ממשמורת

11.2.2021 / 12:34

כתב האישום הוגש נגד צרפתי לאחר שהסתתרה במשך שבועיים בדירת מסתור עם בנה בן ה-5, זאת כדי למנוע מפגש בינו לאביו. היא ביצעה פעולות הכנה והסתרה שונות לקראת המעשה, בהם משיכת כסף מזומן, השארת רכבה בבית אביה והפסקת השימוש בטלפון הנייד שלה

בווידאו: חיפושים אחרי אם ובנה בן ה-5 מהדרום הנעדרים/צילום: דוברות משטרת ישראל

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד גלית צרפתי, שנעדרה במשך שבועיים יחד עם בנה בן ה-5. היא הואשמה בעבירות של חטיפה ממשמורת והפרת הוראה חוקית - שחייבה אותה בהסדרי ראייה עם אב בנה.

כתב האישום מגולל את שורת האירועים שקדמה להיעלמותה של צרפתי, בת ה-43, יחד עם בנה במהלך החודש שעבר. בין השאר צוין כי היא ניהלה נגד אב בנה הליכים רבים בבתי המשפט, במטרה לשלול ממנו את זכות המשמורת על בנו, אולם כל הערכאות לא קיבלו את טענותיה. בפרקליטות הדגישו כי צרפתי הפרה פעם אחר פעם את צווי בית המשפט לענייני משפחה, הקשורים בהסדרי הראיה, ואילו בית המשפט לענייני משפחה השית עליה קנסות והוצא צו לעיכוב יציאת הקטין מהארץ.

גלית צרפתי. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
הואשמה בעבירות של חטיפה ממשמורת והפרת הוראה חוקית. גלית צרפתי/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

כך, ב-6 בדצמבר ניתן פסק דין בו הורה בית המשפט לענייני משפחה להעביר את המשמורת על הילד בתוך עשרה ימים. צרפתי הגישה ערעור לבית המשפט המחוזי, שקבע כי "העברת הקטין לידי המשיב תעשה ביום ב-20 בינואר, לא יאוחר משעה 14:00". בקשת ערעור נוספת הוגשה לבית המשפט העליון ונדחתה גם כן, אך לפני מתן ההחלטה ברשות הערעור, החלה צרפתי לבצע פעולות בכדי להכשיל את העברת המשמורת על בנה לאביו.

בכתב האישום נטען כי צרפתי משכה כסף מזומן מהכספומט, השאירה את רכבה בבית אביה והפסיקה את השימוש בטלפון הנייד שלה. כמו כן, היא הצטיידה במספר תיקים ומזוודה, לקחה עימה את בנה ועברה איתו ממקום למקום כשהיא מסתירה אותו. ב-21 בינואר החלה צרפתי להסתתר עם בנה בדירת המסתור שבחרה בקרית אתא, בה מתגוררת קרובת משפחתה, כשלאורך כל שהותה בדירה יצאה ממנה פעם אחת בלבד. היא אף החלה בבירור אפשרויות של מציאת מקום דיור לטווח עבורה ועבור בנה אזור קריית אתא.

עוד בוואלה!

פגיעה בכיס של ארגוני הפשיעה וצמצום שיטור רגלי: התכנית של המפכ"ל הנכנס

לכתבה המלאה

המשטרה ערכה חיפושים נרחבים, ואיתרה לבסוף את דירת המסתור ב-5 בפברואר. כשהגיעו לבית, פתחה קרובת המשפחה את הדלת, ואז הבחינו השוטרים בנעליים של ילד בבית. השוטרים הציגו בפניה צו מעצר וביקשו ממנה להיכנס. היא השיבה כי צרפתי נמצאת בדירת המסתור. לפי כתב האישום, צרפתי הבחינה בשוטרים שהגיעו, עלתה לקומה השנייה עם בנה, שם היא התחבאה והחביאה את בנה מתחת לשמיכה בין שתי מיטות. השוטרים מצאו אותו ואת צרפתי, ועצרו אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully