וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש האריך ב-3 ימים את מעצרו של הפסיכולוג החשוד בעבירות מין

לפי המשטרה, 5 תלונות הוגשו נגד יובל כרמי מירושלים, החשוד באונס, מעשה סדום ומעשים מגונים במטופלות. השופט אמר בהחלטתו כי יש בעבירות "מעילה באמון הציבור". כרמי הביע חרטה ואמר: "מעולם לא אנסתי, אני לא מסוכן". נציג המשטרה: "מחר אמורה להגיע מתלוננת נוספת להעיד"

בווידאו: הותר לפרסום שמו של הפסיכולוג יובל כרמי החשוד בעבירות מין במטופלות/עריכה: אסף דרורי

בית משפט השלום בירושלים האריך אמש (ראשון) בשלושה ימים את מעצרו של הפסיכולוג יובל כרמי החשוד בעבירות אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים במטופלות. השופט בחן חלופות מעצר אך קבע כי הערבים שהוצגו אינם מתאימים, ויש לבחון חלופות אחרות.

השופט ציין בהחלטתו כי קיימת תשתית ראייתית למעשים מגונים במטופלות מצד כרמי. "המסוכנות קיימת אך קשורה להקשר יחסי מטפל ומטופל. יש בהן יסוד ברור של מעילה באמון הציבור", הוסיף וכן התייחס לכך שגרסאות של מטופלות הוצגו בתקשורת. "פרסום נרחב שכזה אכן שם מכשולים על טענת שיבוש מהלכי חקירה כמו גם מעצרו בשלב מאוחר יחסית", אמר עוד.

כרמי הודה בחלק מהמעשים אך טען כי נעשו בהסכמה. כלפי אחת המתלוננות מיוחסת לו עבירת אונס, ולדברי סנגורו יהודה שושן, כרמי הכחיש זאת בחקירתו ואמר כי "היא לא היתה ב'ניתוקים', מה שהוביל אותה למצב של חוסר הכרה". כמו כן, השמיע עו"ד שושן לשופט הקלטה שלדבריו נשמעת בה המתלוננת מדברת על יחסי מין שקיימו, וממנה עולה שהמעשים נעשו בהסכמה.

כרמי אמר בדיון שכשקרו המקרים, מיד הלך לטיפול אצל פסיכיאטר. "אני מלא חרטה, מיד התקשרתי למטופלות ואמרתי שאני מפסיק", אמר כרמי, "הבנתי שאני צריך לעשות בדק בית אמיתי, לבדוק איך זה יכול להיות. מעולם לא אנסתי מישהי, מעולם לא כפיתי ואני לא מסוכן".

הפסיכולוג יובל כרמי. ללא, צילום מסך
הפסיכולוג יובל כרמי/צילום מסך, ללא

לפי המשטרה, כבר הוגשו חמש תלונות, ומתלוננת נוספת אמורה להגיע מחר. המשטרה ביקשה להאריך את המעצר בשבעה ימים.

נציג המשטרה שלומי בן דור אמר בדיון כי "מאז הארכת המעצר האחרונה ביצעה המשטרה פעולות חקירה רבות שכללו מתלוננות נוספות, עימות עם המתלוננת הראשונה וחקירה נוספת של המשיב במסגרתה עומת עם טענות שלוש מתלוננות נוספות שבהן על פי החשד פגע מינית על ידי מגע מיני בניגוד לרצונן".

נציד המשטרה הוסיף, "המשיב התייחס ובאופן כללי לא הכחיש את אותם מגעים עם המתלוננות החדשות. לאחר חקירתו הגיעה מתלוננת חמישית, ושישית אמורה להגיע מחר". עוד ציין כי בסוף השבוע הועברו חומרי החקירה לפרקליטה מלווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully