וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני סוכני FBI נהרגו כשניסו לעצור חשוד בפדופיליה

באחת ההתיקלויות הקטלניות ביותר של הבולשת בעשורים האחרונים, נפצעו עוד שלושה סוכנים בעת שהגיעו לבית בפלורידה כדי לעצור חשוד באחזקת חומרים פדופיליים. הוא נמצא מת, ככל הנראה אחרי ששם קץ לחייו

בווידאו: 2 סוכני FBI נורו למוות במהלך פשיטה על בית פדופיל בפלורידה/צילום: רויטרס

שני סוכני FBI נהרגו אתמול (שלישי) ועוד שלושה נפצעו בעת שניסו לעצור חשוד בפשעים אלימים נגד ילדים בבית בפלורידה - כך אמרו בבולשת הפדרלית. הייתה זו אחת ההיתקלויות הקטלניות ביותר של ה-FBI בעשורים האחרונים.

לפי הצהרת הבולשת, צוות של סוכנים מרשויות אכיפת החוק הגיע אתמול עם צו של בית משפט לבית בסאנרייז, פלורידה, בשעה 6:00, לפי שעון מקומי. בהצהרת איגוד סוכני ה-FBI, צו המעצר חיפש ראיות בקשר להחזקת חומרים פורנוגרפיים של ילדים.

שניים מהסוכנים הפצועים פונו לבית חולים במצב יציב, ואילו השלישי לא נדרש לאשפוז. החשוד, שזהותו טרם ידועה, מת אף הוא. לפי ניו יורק טיימס, הוא התבצר בדירה ונמצא ללא רוח חיים. לא ידוע כיצד הוא מת, לפי העיתון, שציטט גורמים לא ידועים. במיאמי הרלד דווח כי הוא שם קץ לחייו.

כוחות גדולים משירותי אכיפת החוק, כולל ה-FBI ומחלקות משטרה שונות, הגיעו לזירה בקהילה סגורה בסאנרייז, הסמוכה לפורט לודרדייל ונמצאת 48 ק"מ מצפון למיאמי.

סוכני FBI ושוטרים מחוץ לזירה בסאנרייז, פלורידה, 2 בפברואר 2021. AP
הרוג ראשון לבולשת מאז 2008. סוכני FBI ושוטרים בזירה בסאנרייז, אתמול/AP

הנשיא ג'ו ביידן ספד לשני הסוכנים. "אני רק יכול לדמיין איך המשפחות האלו מרגישות היום", אמר הנשיא בעת חתימה על צווים הקשורים להגירה בחדר הסגלגל. "אחד הדברים כשאתה באזור מלחמה בצבא או שאתה סוכן FBI או שוטר, כל משפחה חרדה לאפשרות של שיחה, לקבל שיחת טלפון. לבי כואב עבור המשפחות האלו", הוסיף ביידן, שציין כי הוא טרם ניסה ליצור עמן קשר. "הם סיכנו את חייהם וזה מחיר אדיר לשלם".

ראש ה-FBI, כריסטופר ריי, זיהה את ההרוגים בתור דניאל אלפין ולאורה שוורצנברגר ותיאר אותם בתור גיבורים. "הסוכן המיוחד אלפין והסוכנת המיוחדת הפגינו היום גבורה בהגנה על המדינה שלהם", מסר ריי בהצהרה. "ה-FBI יוקיר תמיד את ההקרבה שלהם ולנצח יהיה אסיר תודה על עוז לבם".

זאת הפעם הראשונה שבה ה-FBI מאבד סוכן בתפקיד מאז 19 בנובמבר 2008, אז נורה למוות הסוכן סמואל היקס כשהגיע עם צו מעצר פדרלי הקשור לסחר בסמים בפיטסבורג.

לפי אתר ה-FBI, התקרית אתמול הייתה מהקטלניות בהיסטוריה שלו. ב-1994, שני סוכנים נורו למוות לצד בלש משטרה בוושינגטון הבירה, כשחשוד ברצח פתח לעברם באש במטה המשטרה, ופצע סוכן שלישי. תקרית קטלנית נוספת אירע ב-1986 בפלורידה, אז שני סוכנים נהרגו וחמישה נוספים נפצעו במהלך חילופי אש עם שני חשודים בשוק בנק במיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully