וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב ירד בתחנה: תינוקת בת שמונה חודשים נשכחה באוטובוס ברמת גן

עודכן לאחרונה: 2.2.2021 / 15:36

שוטרים הוזעקו לקו 161 בעקבות דיווח על תינוקת שנותרה ברכב, והעבירו אותה לתחנת המשטרה בריאה ושלמה. הוריה, תושבי בני ברק, הגיעו לאסוף את בתם וסיפרו כי האב ירד מהאוטובוס ומאוחר יותר גילה כי שכח אותה. הנהג, שחקן בית"ר ירושלים לשעבר: "אין לי מושג איך זה קורה"

תינוקת בת 8 חודשים לאחר שנמצאה באוטובוס ברמת גן  2 פברואר 2021. דף הפייסבוק של כרמל שאמה, אתר רשמי
השוטרים עם התינוקת בתחנה ברמת גן, היום/אתר רשמי, דף הפייסבוק של כרמל שאמה

תינוקת בת שמונה חודשים נשכחה היום (שלישי) באוטובוס ברמת גן והושבה להוריה. במוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח על תינוקת שנשכחה בקו 161 בין תל אביב לבני ברק של חברת דן. שוטרים מתחנת בני ברק הוזעקו לתחנה ברמת גן, ואיתרו אותה בריאה ושלמה.

השוטרים הביאו את התינוקת לתחנת המשטרה והמתינו עד להגעת הוריה, תושבי בני ברק. בתשאול עלה כי אביה ירד מהאוטובוס, ומאוחר יותר גילה כי שכח אותה. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות המקרה.

נהג האוטובוס יעקב שוורץ, לשעבר שחקן בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל בכדורגל, שחזר את השתלשלות האירועים בשיחה עם וואלה! NEWS. "הייתי באמצע נסיעה, יצאתי מבני ברק לכיוון רמת גן. פתאום נוסעת ניגשה אליי ואמרה שיש תינוקת באוטובוס לבדה", תיאר. "עצרתי את האוטובוס בתחנה הראשונה שיכולתי, ראיתי את התינוקת ואז החלטתי לנסוע לעיריית רמת גן. נוסעות נחמדות שהיו באוטובוס טיפלו בתינוקת עד שהגיעו המשטרה".

"קשה להבין את זה, אין לי מושג איך דבר כזה קורה. הכי חשוב שההורים קיבלו בחזרה את התינוקת והכול בסדר", הוסיף הנהג.

אוטובוסי דן בתל אביב. נובמבר 2015. ראובן קסטרו
התינוקת אותרה בריאה ושלמה. קו 161/ראובן קסטרו

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי "עובדי העירייה מוצאים לא פעם דברי ערך כמו ארנקים, זהב ויהלומים ומחזירים אותם לתושבים, אך האבידה הכי יקרה אי פעם שנמצאה בעיר ממתינה כעת לבעליה במטבח העירוני ונשמרת על ידי שני שוטרים מקסימים. תינוקת בת שמונה חודשים נמצאה באוטובוס בעיר. אביה אותר וכעת בדרכו אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully