וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייעת וגננת הכו 12 מילדי הגן והואשמו בתקיפה: "ההורים עוברים גיהנום"

28.1.2021 / 20:53

גננת וסייעת מלוד הואשמו באלימות קשה נגד פעוטות ותינוקות בגן, אך הואשמו בעבירות רבות של תקיפה ולא בהתעללות. כמו כן, הנאשמות שוחררו ללא מגבלות מהדיון בביהמ"ש. מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך: "סטירות, מכות, הושבה שעות בכיסא. אם זו לא התעללות אז מה כן?"

מערכת וואלה!

דיון הקראת כתב אישום נערך היום (חמישי) נגד סייעת וגננת בגן "מאיה" בלוד בגין אלימות שבה נקטו כלפי 12 תינוקות ופעוטות בגן. הגננת והסייעת הואשמו בריבוי עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי, אך ההורים אינם מבינים כיצד לא הואשמו בהתעללות. הסייעת והגננת אף שוחררו ללא כל מגבלות לאחר סיום הקראת כתב האישום.

לפי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט השלום ברמלה, הסייעת סבטלנה צ'רשני והגננת מאיה דוידוב תקפו בכמה הזדמנויות את הפעוטות והתינוקות בגן, בין היתר בזמן ש"התנהגו בגן באופן שלא תאם את סדר היום הנהוג".

בין היתר, תקפו צ'רשני ודווידוב תינוקות שלא רצו לאכול בזמן המוקדש לכך בגן, או תינוקות שסירבו לישון בזמן המוקדש לכך. לפי כתב האישום, "הנאשמת דוידוב ניגשה אל פעוט בעת שישב בכיסא האוכל, סטרה לידו ולפניו עד שראשו הוטח בכיסא, ניקתה את פניו בחוזקה ויישרה את גופו בחוזקה לכיסא עד שלקטין נגרם מכאוב והוא החל לבכות".

הקראת כתב אישום של הגננת מאיה דוידוב  מנהלת "הגן של מאיה" בלוד, בימ"ש השלום רמלה. ניב אהרונסון
"סטרה לידו ולפניו עד שראשו הוטח בכיסא". מחאה נגד התעללות הגננת והסייעת/ניב אהרונסון

"ההורים האלה עוברים גיהנום", נמסר ממטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך. "רק היום, שנה וחצי אחרי, יש הקראה של כתב האישום והן משוחררות ללא שום מגבלות. לא ברור לי איך הפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום על תקיפה ולא התעללות".

לטענת מטה המאבק, "סטירות, מכות, הושבה שעות בכיסא. אם זו לא התעללות אז מה כן?". במטה הבהירו כי הם לא מופתעים מההתנהלות המשתקפת מכתב האישום, ומקווים שבית המשפט ישחרר את הסרטונים שבהם תועדה האלימות, כדי שיתאפשר לראות בבירור את ההתעללות. "הסיוט שלהם לא נגמר כשהגן נסגר", הוסיפו במטה המאבק.

הקראת כתב אישום של הגננת מאיה דוידוב  מנהלת "הגן של מאיה" בלוד, בימ"ש השלום רמלה
משמאל לימין:  מאיה הגננת ולצידה הבן שלה בספסל השני הסייעת סבטלנה ובעלה. ספיר לוי
"הן משוחררות ללא שום מגבלות". מאיה הגננת לצד בנה והסייעת סבטלנה לצד בעלה/ספיר לוי

עורכת הדין לימור בן עמי, המייצגת את סייעת הגן מסרה: "צפינו בסרטונים שהיו מותקנים בגן שהם למעשה הראייה המרכזית בתיק. מהרגע שצפינו היה לנו ברור שאף לא אחד מהאירועים מעלה עבירה פלילית, לכל היותר מדובר בזוטי דברים. אנחנו מתבקשים להפריד בין הנאשמות".

השופט דחה את בקשות ההגנה והמשיך בהליך המשפטי. בנוסף נקבע מועד לדיון שלב ההוכחות, בו יתייחסו לפרטים העולים מן הסרטונים שתיעדו את התקיפות המדוברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully