וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית דיפלומטית: באמירויות מחו על התבטאות אלרעי פרייס על הטיסות מדובאי

28.1.2021 / 17:25

דבריה של ראש שירותי בריאות הציבור כי הטיסות לדובאי גרמו לעליה בתמותה מקורונה בישראל עוררו כעס באיחוד האמירויות. בכירים בממשלה באבו דאבי ביקשו הבהרות ממשרד ראש הממשלה. יועצי נתניהו התנצלו והבהירו כי ישראל לא רואה בהם אחראים למצב התחלואה בארץ

בווידאו: נתב"ג נסגר לטיסות בניסיון לבלום כניסת מוטציות/צילום: רויטרס וערוץ הכנסת

בכירים באיחוד האמירויות פנו למשרד ראש הממשלה השבוע, וביקשו הבהרות לגבי ההתבטאות של ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס, על העלייה בתמותה מקורונה בישראל, שאותה ייחסה בין היתר להמשך הטיסות מדובאי - כך נודע לוואלה! NEWS.

ביום שלישי פרסם העיתונאי מאיר מרציאנו בחדשות 13 דברים שאמרה אלרעי פרייס בפגישה עם מנהלי בתי חולים. "יותר אנשים מתו בשבועיים של שלום עם דובאי מאשר ב-70 שנות מלחמה עמם", היא אמרה בציניות לפי הדיווח.

הביקורת המרומזת של אלרעי פרייס כוונה לדרג המדיני, ובמיוחד לראש הממשלה בנימין נתניהו, על כך שמשיקולים מדיניים לא הפסיק את הטיסות של ישראלים לדובאי, אבל הדברים גרמו לתקרית דיפלומטית עם איחוד האמירויות.

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, שרון אלרעי פרייס במהלך ועדת הכלכלה 25 בינאור 2020. דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן, אתר רשמי
ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר אלרעי פרייס בדיון בכנסת/אתר רשמי, דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

בכירים באיחוד האמירויות הופתעו מהדברים של אלרעי פרייס וראו בהם האשמה של האמירויות באחריות לעליה בתמותה מקורונה בישראל. למרות שהבינו כי מדובר בבדיחה לא מוצלחת, בכירים באיחוד האמירויות כעסו על ההתבטאות והיא הותירה טעם רע.

האמירתים פנו לגורמים במשרד ראש הממשלה והביעו את תמיהתם מכך שגורם בכיר בממשלת ישראל התבטא בצורה כזו. בתגובה הבהירו להם יועצי נתניהו כי ישראל לא מטילה על איחוד האמירויות כל אחריות למצב בתחלואה בישראל והתנצלו על דבריה של אלרעי פרייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully