וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פסילת מועמדו: כץ הודיע על מינוי קובי בליטשטיין למ"מ מנכ"ל משרד האוצר

השר החליט למנות את ראש מטה התשתיות הלאומיות במשרד למ"מ המנכ"ל לאחר שנציבות שירות המדינה קבעה כי לא ניתן למנות מנכ"ל קבע מחוץ לעובדי שירות המדינה בתקופת בחירות. בליטשטיין כיהן בעבר כמשנה למנכ"ל משרד התחבורה, כמנכ"ל בפועל וסמנכ"ל פיתוח ותשתיות

בווידאו: בניגוד לעמדת היועמ"ש: נתניהו וכץ הציגו תכנית סיוע כלכלית/קונטקט

שר האוצר ישראל כץ הודיע היום (שלישי) כי החליט למנות את קובי בליטשטיין, ראש מטה התשתיות הלאומיות במשרד האוצר, לתפקיד מ"מ מנכ"ל משרד האוצר. זאת בשל קביעת נציבות שירות המדינה כי לא ניתן למנות מנכ"ל קבע מחוץ לעובדי שירות המדינה בתקופת בחירות.

מינוי בליטשטיין גם כן יצטרך לקבל את אישור הנציבות, שדחתה את מועמדו הקודם של כץ לתפקיד. המינוי צפוי לעבור הפעם, שכן נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ, המליץ לכץ לבחור מ"מ מנכ"ל מתוך עובדי משרד האוצר או עובד מדינה. בליטשטיין ימלא תפקיד זה בנוסף לתפקידו הנוכחי כראש מטה התשתיות הלאומיות.

השר כץ בחן את האפשרות להטיל את התפקיד על מנהל רשות המסים או על החשב הכללי באוצר, אולם החליט שבנסיבות הקיימות לא יוכלו להקדיש את הזמן הנדרש לעבודת המנכ"ל בנוסף למילוי תפקידם הנוכחי.

יעקב בליטשטיין. ---, אתר רשמי
מ"מ מנכ"ל משרד האוצר החדש. קובי בליטשטיין/אתר רשמי, ---

במסגרת תפקידיו כיהן בליטשטיין, בין היתר, כמשנה למנכ"ל משרד התחבורה, כמנכ"ל בפועל וסמנכ"ל פיתוח ותשתיות, סמנכ"ל משאבי אנוש וראש מנהל תכנית נתיבי ישראל.

בליטשטיין, אל"מ במילואים, שירת בצה"ל במשך 25 שנה בתפקידי פיקוד ומטה בחיל התקשוב, הוא נשוי ואב לשלוש בנות. כמו כן, בליטשטיין הוא בעל תואר ראשון בחוג המשולב כלכלה, מדעי המדינה וסוציולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן, בעל תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו, וכן בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

נציב שירות המדינה הרשקוביץ, דחה ביום ראשון את בקשתו של שר האוצר ישראל כץ למנות את עודד שמיר לתפקיד מנכ"ל המשרד. הרשקוביץ קיבל את המלצת ועדת החריגים לפיה יש לבחור בממלא מקום לתפקיד, וזאת בשל המועד הסמוך לבחירות לכנסת 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully