וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה המשולשת של יו"ר זק"א: איבד את אביו בזמן האבל על אמו ואחיו

23.1.2021 / 18:47

מנחם מנדל משי זהב מת בסוף השבוע כמה ימים לאחר מותה של אשתו שרה זיסל, שמתה לאחר שסבלה מקורונה. מותו מגיע גם במהלך ימי השלושים על בנם משה, שהלך לעולמו לאחר שחלה במחלת הסכרת. הבן יהודה ספד: "אמשיך לאהוב אותך בכל לבבי, בכל נפשי ובכל מאודי"

יהודה משי זהב, יו"ר ארגון זק"א, עם אביו מנחם. דוברות זק"א, אתר רשמי
"אמשיך כפי שחינכו אותי הורי היקרים, הנאהבים והנעימים". יהודה משי זהב עם אביו מנחם/אתר רשמי, דוברות זק"א

מנחם מנדל משי זהב, אביו של יו"ר ארגון זק"א יהודה משי זהב, הלך לעולמו במהלך השבת - כך הודיע הבן הערב (שבת). משי זהב מת בתוך ימי השבעה על רעייתו שרה זיסל, שמתה ביום שני האחרון לאחר שסבלה מקורונה, ובתוך ימי השלושים על בנם משה, שהלך לעולמו לאחר שחלה במחלת הסכרת.

הבן, יהודה משי זהב, כתב בצאת השבת: "רבונו של עולם, אני יודע שאתה מעמיד אותנו בנסיון, נסיון קשה וכואב. אבל אני מבטיח לך שאפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה, בוודאי גם שם נמצא השם יתברך. כי אני יודע שכשאבא נותן מכות זה רק מאהבה".

הוא הוסיף: "אמשיך לאהוב אותך בכל לבבי, בכל נפשי ובכל מאודי. ללכת בדרך התורה והמצוות, להגביר פעלים במעשי החסד והרחמים, כפי שחינכו אותי הורי היקרים, הנאהבים והנעימים, שבחייהם ובמותם לא נפרדו".

יהודה משי זהב, יו"ר ארגון זק"א, עם אימו שרה זיסל. מנדי הכטמן, אתר רשמי
משה זהב יחד עם אמו, שרה זיסל/אתר רשמי, מנדי הכטמן

הערב עדכן משרד הבריאות כי 7,316 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-593,578. אתמול התקבלו תוצאות עבור 85,739 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 8.8%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 76,783. בבתי החולים מאושפזים 1,844 חולים, מתוכם 335 מונשמים ו-1,171 חולים קשה. נכון להיום מתו 4,326 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

ביממה האחרונה ניתנו כמעט 27 אלף חיסונים נגד קורונה. 9,104 מהמתחסנים קיבלו את המנה הראשונה ו-17,611 את המנה השנייה. מאז החל מבצע "לתת כתף" בחודש שעבר התחסנו נגד הנגיף קרוב ל-2,493,000 ישראלים. כ-940 אלף מהם קיבלו את המנה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully