וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 שנות מאסר לבן 40 שרצח את אמו באשדוד: "אכזריות בלתי נתפסת"

21.1.2021 / 11:23

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קבע את עונשו ארטיום קפוסטין שהיכה את אמו למוות לפני ארבע שנים, כשביקרה אותו בדירתו. בהחלטה על גזר הדין, השופטים נתנו משקל לעדותה של אחותו כי אהב את אמו ו"היה מבשל ודואג לה"

בווידאו: ארטיום קפוסטין נשלח ל-18 שנות מאסר על רצח אמו/צילום: שי מכלוף

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (חמישי) 18 שנות מאסר ושנת מאסר על תנאי על ארטיום קפוסטין, בן 40 מאשדוד, שהורשע ברצח אמו אירינה בת ה-66 בשנת 2017 כשביקרה בדירתו בעיר. לקפוסטין, שהורשע במעשה ביולי האחרון, נותר לרצות 14 שנות מאסר, מפני שנעצר לפני כארבע שנים כשביצע את המעשה.

בתחילת הדיון אמר ארטיום כי הוא אהב את אימו. וביקש שלא יפרידו אותו מאחותו, שהעידה שהוא דאג לאמו. השופטים אמרו בהחלטתם כי "לאחר האלימות הקשה שהנאשם נקט בה, הוא שתה משקאות חריפים והיה בלחץ גדול", ואמרו כי נתנו משקל לעדותה של אחותו לפיה "הנאשם דאג לצרכייה של אימו והרבה לבקר אותה ולשוחח איתה. הוא גם היה מבשל עבורה לאחר שעלתה להארץ וגרה בהוסטל לבדה ואהב את אמו".

גזר דין לארטיום קפוסטין בגין רצח אמו. בימ"ש המחוזי, ב"ש, 21 בינואר 2021. שי מכלוף
כבר הורשע בעבר בתקיפת אימו. קפוסטין, היום/שי מכלוף

בשנת 2017 קפוסטין רצח את אמו בעת שביקרה אותו בדירתו. קפוסטין הכה אותה באכזריות בלתי נתפסת, שבר את צלעותיה עד שלא יכלה לנשום וגרם לה לדימומים קשים שהובילו למותה. קפוסטין הכחיש את המיוחס לו בכתב האישום, וטען שמצא את אימו שוכבת על הריצפה בביתו, ואז הזעיק את המשטרה ומד"א.

קודם לאירוע, לקח קפוסטין את כרטיס האשראי של אמו ללא ידיעתה כדי למשוך באמצעותו כסף מהבנק, אך הוא טעה בקוד והכרטיס נבלע. קפוסטין כבר הורשע בעבר בתקיפת אימו.

שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, אריאל חזק, קבע בהרשעתו כי "מדובר בתיק של ראיות נסיבתיות, שיובילו למסקנה אחת ויחידה, שלפיה הנאשם היה זה שרצח את אמו, בתוך ביתו או בחצר הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully