וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכת טראמפ שפרצה לקפיטול גנבה מחשב של פלוסי ותכננה למכור אותו לרוסיה

רילי ג'ון וויליאמס, בת 22, נעצרה אחרי שתועדה בין המתפרעים בקונגרס. בן זוגה לשעבר סיפר לרשויות כי היא תכננה למכור את המידע למודיעין הרוסי, אך מסיבה לא ברורה זה לא יצא לפועל

בווידאו: תיעוד מהמהומות בקפיטול: לינץ' בשוטר שנגרר לתוך ההמון ומוכה על ידיו/טוויטר

הרשויות בארצות הברית עצרו אתמול (שני) צעירה החשודה בגניבת מחשב נייד או כונן קשיח של יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי בעת ההסתערות על גבעת הקפיטול. רילי ג'ון וויליאמס, בת 22, נעצרה בפנסילבניה והיא נאשמת בכניסה אלימה ולא חוקית למבנה הקונגרס, ובהתנהגות פרועה. בן זוגה לשעבר העיד כי היא התכוונה למכור את המידע לשירותי המודיעין הרוסיים.

בכתב האישום לא צוינו ההאשמות האלו, שעדיין נחקרות על ידי ה-FBI אחרי שעלו בהצהרה בשבועה שהציג אחד הסוכנים בבית המשפט. וויליאמס, שתועדה בתוך הקפיטול, נאשמת בהכוונת ההמון לתוך הקפיטול, אחרי עצרת של הנשיא היוצא דונלד טראמפ שקרא לתומכיו "להילחם" עבורו.

לפי בן הזוג לשעבר, וויליאמס התכוונה לשלוח את המחשב למכר שלה ברוסיה, "שתכנן למכור אותו לשירותי המודיעין הזר של רוסיה, SVR". הוא סיפר כי ההעברה לא צלחה מסיבות לא ידועות. לדבריו, לוויליאמס עדיין יש את ההתקן או שהיא הרסה אותו.

רילי ג'ון וויליאמס, תומכת של הנשיא טראמפ שהסתערה על הקפיטול. צילום מערוץ ITV, אתר רשמי
עשרות מתפרעים נעצרו. רילי ג'ון וויליאמס/אתר רשמי, צילום מערוץ ITV

סגן ראש הסגל של פלוסי, דרו האמיל, סיפר יומיים לאחר המתקפה על הקפיטול כי נגנב מחשב נייד מהלשכה שלה. עם זאת, הוא אמר כי המחשב שימש רק למצגות.

בעקבות ההתפרעויות, שבהן נהרגו חמישה בני אדם, הוגברה האבטחה בוושינגטון לקראת השבעתו מחר של ג'ו ביידן לנשיא ארצות הברית. זאת מחשש למתקפות נוספת של קבוצות ימין קיצוני ושל אחרים המאמינים שטראמפ הוא המנצח האמיתי בבחירות, כפי שהוא ממשיך לשקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully