וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים אחרי הרצח בארמון הנציב: המשטרה פרסמה קלסתרון של החשוד

במסגרת החקירה המתמשכת בפרשת הרצח של בני הזוג כדורי בשכונה בירושלים, הופץ איור עם פניו של חשוד במעורבות בדקירתם למוות. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בניסיון לאתרו

בווידאו: תיעוד החשוד ברצח בארמון הנציב בירושלים/דוברות המשטרה

שנתיים אחרי רצח בני הזוג כדורי בשכונת ארמון הנציב בירושלים - המשטרה פרסמה היום (שני) קלסתרון של החשוד במעשה. הקלסתרון הורכב על בסיס כמה עדים שתיארו אדם שנראה להם חשוד ליד הזירה, ובמשטרה מקווים שפרסומו יסייע בזיהוי. צוות החקירה הנוכחי הוא הצוות השלישי שחוקר את המקרה בנסיון לפענח את התיק.

"המשטרה מנהלת חקירה בגין רצח שארע בשכונת ארמון הנציב בירושלים וכחלק מפעולות חקירה נרחבות שבוצעו עד כה הצליחו החוקרים ליצור קלסתרון של החשוד באירוע ועל כן אנו פונים בשלב זה לסיוע הציבור באיתור זהותו", נמסר בהודעת המשטרה.

החשד באירוע רצח שהתרחש בשכונת ארמון הנציב בירושלים בינואר 2019. דוברות משטרת ישראל
קלסתרון החשוד שפרסמה המשטרה/דוברות משטרת ישראל

בני הזוג יהודה בן ה-71 ותמר בת ה-68 נרצחו בדקירות בדירתם בשכונת ארמון הנציב בעיר בחודש ינואר 2019. לאורך הזמן נעצרו כמה חשודים אך הם שוחררו לאחר שהתברר כי אינם מעורבים ברצח. מאז התיק נותר פתוח. ביוני האחרון פרסמה המשטרה תיעוד של אדם נושא תיק, שעובר ליד הדירה וביקשה את סיוע הציבור.

תמר ויהודה כדורי, שנרצח בדירתם בירושלים. מרדכי אסרף, אתר רשמי
בני הזוג כדורי/אתר רשמי, מרדכי אסרף

בתם של בני הזוג ניסתה ליצור איתם קשר במשך שלושה ימים קודם ליום הרצח, ופנתה למשטרה לאחר שלא הצליחה להיכנס לביתם. כוחות הכיבוי פרצו לדירה דרך המרפסת ואיתרו את הזוג, בטרם קבע צוות מד"א שהגיע למקום את מותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully