וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון פיגוע בקלנדיה: פלסטיני תקף עם מברג מאבטחים במחסום ונעצר

12.1.2021 / 19:04

פלסטיני בן 51 משכם הגיע ללא אישורי כניסה למעבר הרגלי בקלנדיה שמצפון לירושלים, ונחסם על ידי מאבטחים. החשוד שלף מברג, תקף את הכוח, ונעצר במקום. המשטרה מסרה כי אין נפגעים באירוע והנסיבות נבדקות

בווידאו: חשד לניסיון פיגוע בגוש עציון - חשוד ניסה לדקור בסכין ונורה/צילום: TPS ובמת החדשות

פלסטיני שהגיע למחסום קלנדיה שמצפון לירושלים נעצר היום (שלישי) לאחר שניסה לדקור את הכוחות במקום. החשוד, גבר בן 51 משכם, הגיע למעבר הרגלי בקלנדיה ללא רישור כניסה ונחסם על ידי מאבטחים. החשוד שלף מברג, תקף את הכוח, ונעצר במקום. אחד המאבטחים נשרט באופן קל בצווארו.

המשטרה מסרה כי "החשוד נעצר והועבר לחקירה בכוחות הביטחון, נסיבות האירוע בבדיקה. אין נפגעים באירוע".

האירוע מגיע ברקע המתיחות הביטחונית באזור יהודה ושומרון, עם שורת תקריות ביטחוניות שיארעו בשבועות האחרונים. ההתקפה האחרונה שבוצעה מצד פלסטינים נגד ישראלים אירעה ביום שלישי לפני שבוע, אז אדם חמוש בסכין ניסה על פי החשד לדקור עוברי אורח בצומת הגוש שבגוש עציון - ובעקבות זאת נורה ונהרג.

זירת ניסיון הפיגוע במחסום קלנדיה 12 בינואר 2020. שלמה מור, אתר רשמי
קלנדיה, הערב/אתר רשמי, שלמה מור

דובר צה"ל אמר לאחר המקרה כי מדובר בניסיון פיגוע דקירה שסוכל. לפי צה"ל, רכז ביטחון שהיה באזור זיהה אדם חשוד מתקרב אל הצומת, ויחד עם לוחם שהיה במקום פתח בנוהל מעצר חשוד, שכלל ירי לאוויר. בצה"ל אומרים כי בעקבות זאת השליך החשוד סכין לעבר רכז הביטחון - שירה לעברו בתגובה, ופגע בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully