וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע דקירה מדרום לחברון, המחבל נורה

עודכן לאחרונה: 8.11.2020 / 10:15

מתחקיר ראשוני עולה כי המחבל הגיע ברכב סמוך למחנה הפליטים אל-פוואר, והתקדם לעבר כוח צה"ל עם סכין שלופה. לפי דובר צה"ל, הלוחמים פתחו בנוהל מעצר חשוד ולאחר שלא נשמע לקריאותיהם - ירו לעברו. לא היו נפגעים בקרב הכוחות

בווידאו: ניסיון פיגוע דקירה בדרום חברון/מערכת וואלה! NEWS

ניסיון פיגוע דקירה אירע הבוקר (ראשון) סמוך למחנה הפליטים אל-פוואר שמדרום לחברון. מתחקיר ראשוני עולה כי המחבל, גבר כבן 41, הגיע למקום ברכב והתקדם לעבר כוח צה"ל עם סכין שלופה. הלוחמים פתחו בנוהל מעצר חשוד, ולאחר שלא נשמע לקריאותיהם - ירו לעברו. לפי דיווחים, המחבל נורה ארבע פעמים ומצבו קשה.

ניסיון הפיגוע מגיע ברקע גל של אירועים אלימים שאירעו בשבועות האחרונים באזור, שכלל יידוי אבנים מסיבי בצירי תנועה מרכזיים. כמו כן, ביום רביעי שעבר לוחמי צה"ל סיכלו ניסיון פיגוע ירי בכיכר החטיבה המרחבית שומרון, סמוך ליציאה הדרומית מהעיר שכם. גם במקרה זה המחבל נוטרל על ידי לוחמים שהיו במקום, ולא היו נפגעים בקרב החיילים. המחבל, בילאל עדנאן רוואג'בה, שייך למנגנוני הביטחון הפלסטיניים.

זירת הפיגוע בדרום הר חברון 8 בנובמבר 2020. דובר צה"ל
זירת ניסיון הפיגוע, הבוקר/דובר צה"ל
זירת הפיגוע בדרום הר חברון 8 בנובמבר 2020. דובר צה"ל
כוחות צה"ל בזירת ניסיון הפיגוע, הבוקר/דובר צה"ל

יומיים לפני כן, צה"ל הרס את ביתו של המחבל חליל דויכאת, בן 46, שרצח את הרב שי אוחיון בפיגוע דקירה בפתח תקווה בחודש אוגוסט האחרון. בעקבות הריסת הבית, שנמצא בכפר רוג'יב הסמוך לשכם, התפתחו במקום הפרות סדר אלימות עם התושבים. כ-150 פלסטינים הבעירו צמיגים ויידו אבנים ובקבוקי צבע. החיילים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully