וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון הלם הושלך לעבר ביתו של אלי טביב בכפר שמריהו

עודכן לאחרונה: 11.1.2021 / 20:23

לא היו נפגעים בתקרית, והמשטרה פתחה בחקירה. בעבר נרשמה שורת מקרים בהן ניסו לפגוע בחייו של איש העסקים, הבעלים לשעבר של כמה קבוצות כדורגל. בין היתר ניסו אופנוענים להתנקש בחייו ביריות, הניחו מטען דמה בפתח ביתו ומיקמו רימון רסס מתחת לרכבו

בווידאו: רימון הלם הושלך לעבר ביתו של איש העסקים, אלי טביב בכפר שמריהו/מערכת וואלה! NEWS

רימון הלם הושלך הערב (שני) לעבר ביתו של איש העסקים אלי טביב בכפר שמריהו, ללא נפגעים. המשטרה פתחה בחקירה, ומסרה כי "שוטרי מרחב ירקון וחבלן המשטרה אספו ממצאים במקום שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי והחבלה".

טביב, בעברו הבעלים של קבוצות הכדורגל בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב והפועל כפר סבא, היה מעורב בתקריות שונות לאורך העשור האחרון בהן ניסו לפגוע בחייו. ב-2011 אירע מקרה דומה בו הושלך רימון הלם לעבר ביתו, אז בתל אביב, ושנתיים מאוחר יותר נמצא רימון יד מתחת למכוניתו בביתו בכפר שמריהו. ב-2015 ניסו שני רוכבי אופנוע להתנקש בחייו, כשהתייצבו מול רכבו, פתחו לעברו באש ונמלטו. באותה תקרית נפגע טביב בידו ונפצע באורח קל. האחרון מבין המקרים הגיע לפני כארבע שנים, בעת ששהה בחו"ל, עם הנחת מטען דמה בפתח ביתו.

אלי טביב. יונתן זינדל/פלאש 90, אתר רשמי
ניסיונות חוזרים לפגיעה בחייו. טביב/אתר רשמי, יונתן זינדל/פלאש 90

זהו המקרה השני החודש בו דמות מוכרת הייתה מטרה להשלכת רימון הלם, אחרי שלפני כשבוע וחצי נזרק רימון לעבר חצר ביתה של ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט. לא נגרם נזק ואיש לא נפגע מהמעשה, והמשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה.

בהודעת העירייה שוחט מסרה שוחט כי "נחצה פה קו אדום וחמור שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום". היא הוסיפה כי "אני סומכת על גורמי אכיפת החוק ומצפה לחקירה מהירה שתביא לתפיסת האחראים למעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully