וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה עם חבלות על גופה: צעיר בן 21 נעצר בחשד לרצח אמו בחיפה

7.1.2021 / 13:50

דניאל דודרב נעצר עם חברתו לאחר שאמו בת ה-62 נמצאה עם חבלות על גופה. לטענתו, היא הייתה במצב קשה תקופה ממושכת על רקע שימוש באלכוהול, וביום האירוע שתתה ונפלה בשירותים. בית המשפט קבע שקיים חשד סביר למעורבותו במותה והאריך את מעצרו. בשנה שעברה נרצחו 25 נשים

בווידאו: 29 שנות מאסר לשטר שרצח את אשתו/עריכה: ניר חן

צעיר בן 21 נעצר אתמול בחשד לרצח אמו בת ה-62 בשכונת הדר בחיפה. האם נמצאה עם חבלות על גופה, ובנה דניאל דודרב נעצר יחד עם חברתו, ששוחררה בתום החקירה. בית משפט השלום בחיפה האריך היום (חמישי) את מעצרו בחמישה ימים.

בחקירתו, טוען דודרב כי האם הייתה במצב קשה תקופה ממושכת על רקע שימוש באלכוהול, והוא ואחיותיו ניסו לסייע לה. הוא סיפר כי מוקדם יותר השבוע אף נלקחה בשל כך לבית החולים רמב"ם בעיר, אושפזה ושוחררה. לטענתו, אתמול היא החלה לשתות מהבוקר, ניסתה לצאת מהבית ונפלה, ובניסיון לעזור לה הוא וחברתו הכניסו אותה לשירותים - שם ככל הנראה נפלה פעם נוספת ומתה.

זירת החשד לרצח בחיפה 19 באוקטובר 2020. שלומי גבאי
האישה נמצאה עם חבלות על גופה. זירת רצח בחיפה/שלומי גבאי

עו"ד ויסאם עראף המייצג את הצעיר מטעם הסנגוריה הציבורית טען כי "עצם העובדה שהתיק הזה לא נחקר בימ"ר מעיד כי כנראה שהמשטרה לא מתייחסת לזה באמת כתיק רצח". הוא עתר לשחרורו המידי.

השופטת ג'אדה בסול שמעה את טיעוני הצדדים ועיינה בתיק החקירה, ולבסוף קבעה כי עולה לכאורה מעורבותו של הבן במעשים המיוחסים לו, וקיים חשד סביר שביצע את העבירות המפורטות בבקשת המשטרה, מה שהוביל להארכת מעצרו.

עו"ד עארף מסר בתגובה כי "הבן מכחיש את החשדות ומשתף פעולה באופן מלא עם החוקרים. לטענתו מדובר בתאונה מצערת ולאחר שהאם נפלה הוא הגיש לה עזרה והזעיק את כוחות ההצלה. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו בהקדם".

לפי האוניברסיטה העברית בירושלים, בשנה שעברה נרצחו 25 נשים בישראל, ורק שבעה כתבי אישום הוגשו אחריהם. הגיל הממוצע של הקורבנות היה 39.6 שנים, כשהצעירה מביניהם הייתה בת 19 והמבוגרת ביותר בת 66. חודש מרץ, בו פרצה מגיפת הקורונה בישראל, היה הקטלני ביותר, עם חמישה מקרים.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully