וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל על התקרית ליד חברון: הכוח היה בסכנה, הפלסטיני נורה בשוגג

7.1.2021 / 9:04

מתחקיר צה"ל עולה שפלסטינים תקפו באלימות את מפקד הכוח בזמן הויכוח על הגנרטור בכפר עטוואני, משכו אותו ותפסו את נשקו. אולם הגבר שנורה ונפצע קשה לא היה אחד מהם, נמנה על מפרי הסדר האחרים ונורה שלא במכוון. מצ"ח תחקור את התקרית

בווידאו: פלסטיני נפצע במהלך עימות מול כוחות צה"ל בדרום הר חברון/מערכת וואלה! NEWS

החיילים נקלעו לסכנת חיים ממשית והותקפו באלימות, אך הפלסטיני שנפצע קשה נורה שלא במכוון - כך עולה היום (חמישי) מתחקיר צה"ל על התקרית בדרום הר חברון בסוף השבוע. במקביל לתחקיר הפיקודי, תיערך בדיקה מקדימה של מצ"ח שתכלול גביית עדויות מפלסטינים ואיסוף מסמכים רפואיים.

לפי החקירה, הכוח נקלע לסכנת חיים בזמן פעולות אכיפה של הפרות סדר בכפר עטוואני. לאחר שהפלסטינים סירבו להתפנות והמשיכו לתקוף את החיילים, מפקד כוח חיל ההנדסה החל בנוהל מעצר חשוד, שכלל ירי לאוויר. בזמן הירי תקפו את המפקד שני פלסטינים, כשאחד מושך אותו בכוח והשני תופס את נשקו בפראות. בעקבות זאת, הוא ירה שלא בכוונה, ופגע בפלסטיני אחר שהיה חלק ממפרי הסדר.

פלסטיני נפצע במהלך עימות מול כוחות צה"ל בדרום הר חברון - GIF. ללא, מערכת וואלה!
התקרית בדרום הר חברון/מערכת וואלה!, ללא

בתקרית שהתרחשה ביום שישי האחרון, לוחמי גדוד 603 של חיל ההנדסה הגיעו למקום בנחיתות מספרית בשעות הצהריים על מנת לבחון דיווחים על בנייה הבלתי חוקית. בשלב מסוים הכוח ניסה להחרים גנרטור, ובמקום התפתח מאבק בין הפלסטינים ללוחמים.

האירוע תועד והופץ ברשתות החברתיות, אולם הירי עצמו לא צולם. הפלסטיני פונה במצב קשה לבית החולים לאחר שנפגע בבטנו. לאחר הירי התרחבה המחאה במקום, כשהפלסטינים החלו להבעיר צמיגים, וכוח צה"ל הוקפץ לאזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully