וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסוריה: מערכות ההגנה הופעלו בעקבות תקיפה ישראלית מדרום לדמשק

עודכן לאחרונה: 7.1.2021 / 0:17

לפי התקשורת הרשמית, מערכות ההגנה האווירית הופעלו לאחר פיצוצים שנשמעו באזור הבירה הסורית. דובר הצבא הסורי מסר כי טילים ששוגרו מרמת הגולן כוונו לכמה מטרות, וכי כמה מהטילים יורטו. בשידור ישיר בטלוויזיה המקומית, נראה בניין רב-קומות שעולה באש

מערכות ההגנה האווירית של הצבא הסורי הופעלו בעקבות תקיפה ישראלית מדרום לדמשק - כך דווח הלילה (רביעי) בתקשורת הרשמית בסוריה. לפי שעה, לא ידוע על נזק או נפגעים כתוצאה מכך. דובר הצבא הסורי מסר כי טילים ששוגרו מרמת הגולן כוונו לכמה מטרות, וכי מערכת ההגנה האווירית יירטה כמה טילים. בשידור ישיר בטלוויזיה המקומית, נראה בניין רב-קומות שעולה באש.

בשבוע שעבר מסרה סוריה כי חייל אחד נהרג ושלושה נפצעו בתקיפה של ישראל באזור דמשק. לפי סוכנות הידיעות הרשמית במדינה, שציטטה גורם צבאי סורי, הטילים נורו מאזור הגליל לעבר יחידת הגנה אווירית של הצבא הסורי באזור נבי הביל שממערב לדמשק.

לפי סוכנות הידיעות, ההתקפה בוצעה באזור השעה 01:30, כשחלק מהטילים שנורו יורטו על ידי מערכות ההגנה האווירית של סוריה. כמו כן, דווח כי הפגיעה הובילה לנזקים חומריים ליחידה שהותקפה. בדיווח הראשוני בסוכנות הסורית נמסר כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו נוכח תקיפה ישראלית וכי אלה סיכלו אותה.

דיווח בסוריה: ישראל תקפה שני יעדים בסמוך לקוניטרה ולדמשק. -, אתר רשמי
תקיפה באזור דמשק, בחודש נובמבר האחרון/אתר רשמי, -

כמה ימים קודם לכן, דווח כי ישראל תקפה יעדים באזור מסיאף שבמרכז המדינה. הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח על שישה הרוגים בתקיפה, שאינם אזרחים סורים, כמו גם כמה הרוגים סורים. גורמים בכירים במדינה אישרו לארגון כי בפעולה הותקפו מחסני אמל"ח ומפקדות של מיליציות פרו-איראניות וכן של כוחות המשטר, סמוך למרכז למחקרים מדעיים שבאזור. בישראל סירבו להתייחס לדיווחים האחרונים על התקיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully