וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסוריה: חייל נהרג ו-3 נפצעו בתקיפה ישראלית באזור דמשק

לפי סוכנות הידיעות הרשמית, טילים שוגרו מהגליל לעבר יחידת הגנה אווירית של הצבא בנבי הביל שממערב לבירה, אך "המתקפה סוכלה". זאת התקיפה השנייה בתוך שבוע שמיוחסת לישראל, שלא התייחסה לדיווחים

בווידאו: דיווח בסוריה על תקיפה ישראלית באזור דמשק/מתוך טוויטר

סוריה אמרה הלילה (רביעי) כי חייל אחד נהרג ושלושה נפצעו בתקיפה של ישראל באזור דמשק. לפי סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א, שציטטה גורם צבאי סורי, הטילים נורו מאזור הגליל לעבר יחידת הגנה אווירית של הצבא הסורי באזור נבי הביל שממערב לדמשק.

לפי סוכנות הידיעות, ההתקפה בוצעה באזור השעה 01:30, כשחלק מהטילים שנורו יורטו על ידי מערכות ההגנה האווירית של סוריה. כמו כן, דווח כי הפגיעה הובילה לנזקים חומריים ליחידה שהותקפה. בדיווח הראשוני בסוכנות הסורית נמסר כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו נוכח תקיפה ישראלית וכי אלה סיכלו אותה.

דיווח בסוריה: ישראל תקפה שני יעדים בסמוך לקוניטרה ולדמשק. -, אתר רשמי
תקיפה נוספת שסוריה ייחסה לישראל, בחודש שעבר/אתר רשמי, -

ביום שישי דווח כי ישראל תקפה יעדים באזור מסיאף שבמרכז המדינה. הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח על שישה הרוגים בתקיפה, שאינם אזרחים סורים, כמו גם כמה הרוגים סורים. גורמים בכירים במדינה אישרו לארגון כי בפעולה הותקפו מחסני אמל"ח ומפקדות של מיליציות פרו-איראניות וכן של כוחות המשטר, סמוך למרכז למחקרים מדעיים שבאזור.

בישראל סירבו להתייחס לדיווחים האחרונים על התקיפות.

צילומי לוויין של חברת המודיעין אימג'סאט אינטרנשיונל חשפו למחרת התקיפה שיוחסה לישראל כי ארבעה מבנים נהרסו במהלכה. בתמונות, נראים המבנים סמוך למסיאף שבאזור חמאת לפני ואחרי התקיפה, כשחלקם הושמדו עד היסוד. הצילומים ודוח המודיעין חושפים כי אזור התקיפה משמש כמפעל לייצור של טילים וחלקי טילים, בהם גופי הטילים, מנועים רקטיים וראשי נפץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully