וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף במחבת וירה בראשה מטווח אפס: 29 שנות מאסר לשוטר שרצח את אשתו

6.1.2021 / 12:21

המחוזי בלוד גזר את העונש על וואסה מארשה שירה באשתו אנגוואץ' מלקמו למוות בדירתם בנתניה, כששלושת ילדיה נמצאים בחדר הסמוך. וואסה הכחיש אז את הטענות נגדו וטען כי הוציא את אקדחו "רק כדי להפחיד אותה". סנגורית המשפחה: "המסר הוא שרצח נשים לא יכול להמשיך"

בווידאו: 29 שנות מאסר לשוטר שרצח את אשתו/צילום: יותם רונן

בית משפט המחוזי בלוד גזר היום (רביעי) 29 שנות מאסר בפועל על השוטר וואסה מסרשה, בן ה-26 שרצח את אשתו, אנגוואץ' מלקמו בת ה-36. וואסה הכחיש את ההאשמות נגדו וטען כי לא התכוון לירות בה, אך בית המשפט הרשיע אותו במעשה בחודש אפריל האחרון.

הרצח ארע באוקטובר 2018, במהלך ויכוח שפרץ בין השניים תקף במכסה מחבת את אישתו וגרם לחבלה בראשה. לאחר מכן הלך לחדר השינה, נטל את נשקו האישי שהיה מונח הארון הבגדים - שב לסלון שבו ישבה רעייתו ירה בפניה וגרם למותה. ילדיה בני ה-7 וה-4 ובתם המשותפת, תינוקת בת חודשיים, שהו בחדר השינה ושמעו את המעשה. מסרשה טען אז כי שלף את האקדח רק על מנת להפחיד אותה והכדור נפלט.

החשוד ברצח אשתו בנתניה וואסה מסארשה. -, אתר רשמי
טען כי שלף את האקדח רק על מנת להפחיד אותה. וואסה מסרשה/אתר רשמי, -

בהרשעתו באפריל 2020 קבע בית המשפט כי בשל העובדה שהאישה ישבה על כיסא ומסרשה הלך לחדר אחר הביא את האקדח ואז כיוון לעברה ראשה מטווח אפס כלי נשק קטלני, מוכיח כי האחרון בחר להמיתה ואין מדובר בלהט הרגע או שהירי היה כתוצאה מפליטת כדור.

במסגרת גזר הדין, נקבע גם כי מסרשה ישלם פיצויים בסך כ-260 אלף שקלים: 210 אלף שקלים יחולקו בין שלושת ילדיה של מלקמו ועוד 48 אלף שקלים יינתנו לאחותה, שלקחה תחת חסותה את התינוקת שהותירה אחריה מלקמו. שני הילדים האחרים הועברו להיות בהשגחת הגרוש של הנרצחת.

גזר דין | מסרשה משה וואסה - שוטר מנתניה הנאשם כי רצח את אשתו. המחוזי, מרכז (לוד), 6 בינואר 2021. --, צילום מסך
ישלם פיצויים בסך כ-260 אלף שקלים. מסרשה בבית המשפט, היום/צילום מסך, --

אחותה של מלקומו אמרה לפני המשפט כי "אין כל כך הרבה מה להגיד. אני מקווה שתהיה ענישה מחמירה שבית המשפט יעשה צדק עם מצבים כאלה ורציחות כאלה ושלא נדע עוד מקרים כאלה". בפתח הדיון, אחותה של מלקמו צעקה לעבר רוצח אחותה: "הרסת לנו את החיים. שתמות בכלא".

עו"ד הילה אדלמן מהמחלקה לחקירות שוטרים אמרה כי "מדובר במקרה קשה של רצח אישה על ידי בן זוגה, שהותיר שלושה ילדים קטנים יתומים, כולל תינוקת שהייתה בזמן הרצח רק בת חודשיים. מח"ש עתרה למאסר עולם והעונש המקסימלי שישקף את חומרת המקרה. בית המשפט נתן עונש חמור אבל אנחנו נלמד את גזר הדין ונבין מה נותר לעשות".

הנרצחת בנתניה וואסה אנגווץ. מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
"הרסת לנו את החיים". הנרצחת וואסה אנגווץ'/מערכת וואלה! NEWS, מתוך פייסבוק

עו"ד תמי קלנברג המייצגת את נפגעי העבירה מטעם משרד המשפטים אמרה כי "המסר הוא שרצח נשים לא יכול להמשיך, בית המשפט קבע עונש של 29 שנה. המשפחה אומרת שזה לא ירפא את הכאב שלהם אבל הם שמחים שבית המשפט ראה אותם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully