וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגים אוסטרלים חילצו גבר ערום מביצת תנינים - וגילו עבריין נמלט

השניים מצאו את הגבר תלוי על ענפי העצים מעל הביצה, כשהוא עירום, מלא בעקיצות חרקים וחתכים בכל גופו. לאחר שסייעו לו והעבירו אותו לקבלת טיפול רפואי, המשטרה המקומית זיהתה כי מדובר בפושע שנמלט ממעצר לאחר שהואשם בשוד מזוין ותקיפות חמורות

העבריין הנמלט לוק ווסקרסנסקי בביצה סמוך לעיר דרווין, אוסטרליה, 3 בינואר 2021. קאם פאוסט, צילום מסך
ווסקרסנסקי על ענפי העצים מעל הביצה והקרוקודילים/צילום מסך, קאם פאוסט

שני דייגים אוסטרלים חילצו ביום ראשון האחרון עבריין נמלט שמצאו נאחז בעצים מעל ביצה בה שורצים קרוקודילים, סמוך לעיר דרווין, בירת צפון המדינה. קן ג'וינר וקאם פאוסט היו עסוקים בפריסת מלכודות סרטנים, כששמעו את העבריין לוק ווסקרסנסקי בן ה-40 קורא לעזרה. לדבריהם, הוא היה עירום, מלא בעקיצות חרקים ומרוח בבוץ והתחנן לקבל מי שתייה. ווסקרסנסקי סיפר כי שהה באזור הביצה במשך ארבעה ימים - כשהוא ניזון רק מחלזונות.

הדייגים תחילה לא האמינו לווסקרסנסקי, עד שהבינו שהוא באמת סובל ועליהם לעזור לו. "כשראינו כמה רע היה מצבו, וכמה חתכים היו לו בכל הגוף, ושהוא היה מיובש ודי חלש, חשבנו שכדאי שניקח אותו לסירה", אמר ג'וינר והוסיף כי סיפקו לו בגדים, חלקו עמו בירה והזעיקו אמבולנס.

הדייגים קאפ פאוסט וקן ג'וינר, בסירתם לאחר שהצילו את העבריין הנמלט לוק ווסקרסנסקי, סמוך לדרווין, אוסטרליה, 3 בינואר 2021. קאם פאוסט, צילום מסך
ווסקרסנסקי בסירתם של פאוסט וג'וינר/צילום מסך, קאם פאוסט

משטרת אוסטרליה אישרה כי ווסקרסנסקי הוא עבריין נמלט שהואשם בשוד מזוין, תקיפות חמורות, שלילת חירותו של אדם אחר וגניבה. הוא שוחרר בערבות, ועל פי החשד הסיר את מכשיר המעקב מקרסולו כדי להתחמק מהמשטרה כמה ימים קודם לכן.

הוא נעצר כשהגיעו לחוף, והועבר לטיפול רפואי בבית חולים בעיר תחת אבטחה משטרתית. פאוסט סיפר שתכנן לבקר את ווסקרסנסקי בבית החולים, אך שלל את הרעיון לאחר שגילה שהוא היה מבוקש על ידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully