וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאושפז במצב קשה: ח"כ ביטן החלים מקורונה והועבר לשיקום

6.1.2021 / 10:05

משפחתו חבר הכנסת שאובחן בקורונה לפני כחודש, הודיעה כי הוא החלים מהמחלה והועבר למחלקת השיקום בבית החולים שיבא. ביטן שהה באשפוז לאורך רוב מחלתו, שם הוא חובר למכונת לב-ריאה כשמצבו אף הוגדר לפני יומיים כקשה

בווידאו: נתניהו קורא לסגר הדוק ומיידי/צילום: לע"מ

משפחתו של ח"כ דוד ביטן (הליכוד), שאובחן בקורונה לפני כחודש, הודיעה היום (רביעי) יחד עם בית החולים שיבא שבתל השומר כי חבר הכנסת החלים מהמחלה והועבר למחלקת השיקום בבית החולים. ביטן אושפז בבית החולים כשבוע לאחר שאובחן, שם הוא חובר למכונת לב-ריאה כשחלה החמרה במצבו שאף הוגדר כקשה.

ממשפחתו של חבר הכנסת נמסר כי "עקב הסגר הצפוי ועליית התחלואה לא ניתן יהיה לבקרו בזמן הקרוב למעט קרבה ראשונה, המשפחה מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ולכולם על הדאגה והתפילות הרבות להחלמתו של דוד".

ח"כ דוד ביטן בהכנות לקראת כנס חירום של הליכוד נגד ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות, גני התערוכה, תל אביב 17 בנובמבר 2019. ראובן קסטרו
חובר למכונת לב-ריאה. ח"כ ביטן/ראובן קסטרו

לפני כשלושה שבועות ביטן אושפז במחלקת טיפול נמרץ בשיבא עקב קשיי נשימה, שישה ימים לאחר שאובחן בנגיף. ביטן בן ה-60, המשתייך לקבוצת סיכון, הודיע אז בחשבון הטוויטר שלו כי אובחן. "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה. אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד", כתב.

יום לאחר שאושפז, ביטן חובר למכונת אקמו לתמיכה בלב ובריאות ומצבו הפך לקשה. מבית החולים שיבא בתל השומר נמסר אז כי הוא ערני ומתקשר עם סביבתו. כשבועיים לאחר מכן, בית החולים ומשפחתו מסרו כי הוא נותק ממכונת הלב-ריאה וכי מצבו השתפר משמעותית. לפני יומיים חלה שוב החמרה במצבו של ביטן והוא חובר בחזרה למכונת האקמו ומצבו הוגדר קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully