וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אייכלר נמצא חיובי לקורונה עשרה ימים לאחר שהתחסן במנה הראשונה

31.12.2020 / 11:21

חברת הכנסת בן ה-65 המכהן מטעם יהדות התורה אובחן בנגיף למרות שקיבל את מנת החיסון הראשונה - בעלת יעילות מוגבלת של כ-50% במניעת ההדבקה בקורונה. בלשכתו מסרו כי הוא חש בטוב

בווידאו: ראש שירותי בריאות הציבור אומרת שאנחנו עדיין במצב חירום/צילום: ערוץ הכנסת

חבר הכנסת ישראל אייכלר (יהדות התורה) אובחן הבוקר (חמישי) חיובי לנגיף הקורונה. זאת, למרות שקיבל לפני עשרה ימים את מנת החיסון הראשונה נגד הנגיף. מלשכתו של אייכלר נמסר כי הוא חש בטוב.

החיסון נגד קורונה של פייזר, אותו קיבל הח"כ, מגיע ליעילות מקסימלית של 95% רק כעבור שבוע מקבלת מנת החיסון השנייה. למנת החיסון הראשונה ישנה יעילות מסויימת למניעת ההדבקה בנגיף שמוערכת בכ-50%.

ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה, 26 בדצמבר 2018. ראובן קסטרו
קיבל את המנה הראשונה. אייכלר/ראובן קסטרו

אמש, קצין הכנסת עדכן כי חבר הכנסת יואב בן צור (ש"ס) נמצא חיובי לנגיף הקורונה בבדיקה שערך. בעקבות זאת, החלה חקירה אפידמיולוגית בשיתוף משרד הבריאות.

כמו כן, ח"כ דוד ביטן בן ה-60, המשתייך לקבוצת סיכון, אובחן כחולה מאומת לפני בתחילת החודש. בחשבון הטוויטר שלו הוא הודיע אז: "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה. אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד".

עם זאת, מאוחר יותר חלה החמרה במצבו והוא אושפז בבית החולים שיבא שבתל השומר כשהוא מחובר למכונת לב ריאה ומצבו אף הוגדר קשה. ביום ראשון, חל שיפור משמעותי במצבו של חבר הכנסת. בית החולים שיבא ומשפחתו מסרו כי ח"כ ביטן נותק ממכונת הלב ריאה אליה היה מחובר במשך שבועיים. חבר הכנסת חש בטוב וממשיך להיות מאושפז בטיפול נמרץ קורונה. בני משפחתו הוסיפו כי הם "מודים לצוות הרפואי על הטיפול המסור ועל התפילות הרבות להחלמתו של דוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully