וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחית השתייה הסגירה: בן 16 חשוד ברצח חברו ללימודים

4.1.2021 / 10:40

במשטרה חושדים כי אחמד אבו ראס נרצח בידי נער אחר שלמד עמו בביה"ס. השניים היו מעורבים בקטטה כחודש לפני התקרית בה דקר אותו למוות והותירו להתבוסס בדמו. לאחר מכן, הוא נמלט לבית המשפחה והסגיר את עצמו - אך לא הודה. טביעות נעליים ופחית שתייה הובילו להפללתו

בווידאו: משפחתו של הנער מעילוט שנרצח מוחה על חוסר הביטחון במגזר/צילום: אלי אשכנזי

המשטרה הודיעה היום (שני) כי הצליחה לפענח את הרצח של הנער אחמד אבו ראס בקטטה לפני כחודש בכפר עילוט שבצפון. החשוד במעשה הוא תושב האזור בן 16 שלמד עם אבו ראס באותו בית ספר. לפי החשדות נגדו, הוא דקר את הנרצח לאחר שפגש אותו בשעות הערב ברחוב ראשי בכפר והותיר אותו במקום להתבוסס בדמו.

פרקליטות מחוז צפון צפויה להגיש נגדו כתב אישום לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

לפי המשטרה, הרקע לרצח הוא סכסוך ממושך בן משפחות הנרצח והחשוד, המתגוררות באותו רחוב בעילוט. בעקבות זאת, היו מעורבים השניים בקטטה שקדמה לרצח - כחודש לפני המעשה, שאירע גם הוא במהלך קטטה.

לאחר הרצח, נמלט החשוד לבית משפחתו והסגיר את עצמו כעבור שעות, עם התגברות המצור המשטרתי עליו, אולם בחקירתו הוא לא הודה בחשדות שיוחסו לו.

אחמד אבו ראס, בן ה-16 שנדקר למוות בעלוט שבגליל התחתון. 8 בדצמבר 2020. -, אתר רשמי
הותיר אותו להתבוסס בדמו. הנער אחמד אבו ראס/אתר רשמי, -

עם התקדמות החקירה, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר ראיות מפלילות, בהן כלי הרצח, שאותר בבית משפחת החשוד, ועליו טביעות DNA של הקורבן וטביעת אצבע של החשוד. כמו כן, נמצאו סימני דם של הקורבן על נעלי החשוד.

בשיחה עם וואלה! NEWS לאחר הרצח, הביע דודו של הנרצח עמראן מוסלח תסכול מרמת הביטחון האישי במגזר הערבי, כשביכה את מות אחיינו.

"תסתכלי כמה משפחות שכולות מתחילת השנה עד היום. כמה מקרים שהמשטרה חקרה את מקרה הרצח ולא תפסו את הרוצח. אין, אין, אין ביטחון", אמר אז הדוד. "כל האזור. כשילד בן 16 שיוצא מהבית שלו 60-50 מטרים ולא חוזר לבית - איפה אנחנו חיים? זה בעולם השלישי לא קורה".

בית משפחתו של צעיר שנרצח בעילוט, 9 בדצמבר 2020. אלי אשכנזי
הביעו תסכול לאחר הרצח. משפחתו של אבו ראס, בחודש שעבר/אלי אשכנזי

אחמד אבו ראס בן ה-16 מעילוט נדקר למוות בקטטה בין שתי קבוצות נערים ביישוב לפני כחודש - והותר ברחוב כשהוא מתבוסס בדמו. הוא הובא לבית החולים בנצרת במצב אנוש, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully