וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר משלוש שעות בתור: פקקי ענק במתחם היבדק וסע בצומת גולני

3.1.2021 / 23:11

בימים האחרונים נרשמו עומסים גדולים בתור למתחם הבדיקות שהוקם בסמוך למוזיאון גולני, כשמאות מכוניות ממתינות בתור אליו. באי המתחם, המיועד בעיקר לאנשים שנמצאים בבידוד, מתחו ביקורת חריפה: "לא שיערתי שההמתנה תהיה ארוכה כל כך, חשבתי לשוב הביתה"

צילום: יואב איתיאל, עריכה: שאול אדם

בימים האחרונים נרשמים עומסים גדולים ברחבת החניה הגדולה בצומת גולני, שליד מוזיאון החטיבה ומסעדת מקדונלד'ס - שם הוקם בשבוע האחרון מתחם היבדק וסע לביצוע בדיקות קורונה.

את הדגימות אוספים מהנבדקים תוך שהם נשארים ישובים ברכבם. לצורך ביצוע בדיקה במתחם, אין צורך להגיע עם הפניה וכל אדם יכול להגיע ולהיבדק. המתחם מתאים בעיקר לאנשים שנמצאים בבידוד ומבקשים להיבדק כדי לדעת אם אכן נדבקו בעקבות חשיפה לחולים. מאז יום שישי ובעיקר בשבת והיום (ראשון), לאורך רוב שעות היום, מאות מכוניות ממתינות בתור בדרך למתחם הבדיקות.

דניאל בוסו מטבריה הגיע להיבדק היום עם שלושת ילדיו, זאת לאחר שבגן בו לומד בנו נמצא ילד שחלה בקורונה. הוא אמר כי הגיע בשעה 13:30 ורק ב-16:50 הגיע עם מכוניתו לעמדת הבדיקות. "שמעתי במהלך ההמתנה שלוש מהדורות חדשות", אמר. את המהדורה של 17:00 הוא כבר שמע בדרכו חזרה הביתה.

עומסים בסמוך למתחם היבדק וסע ברמת גן 16 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
"לא ראיתי תור כמו שראיתי היום". עומסים במתחם היבדק וסע ברמת גן, דצמבר/ראובן קסטרו

"הייתי כבר במתחם בדיקות, הן כנבדק והן כאיש מילואים. לא ראיתי עד היום תור ארוך כמו שראיתי היום", סיפר. לדבריו, "מדובר בקושי גדול עבור מי שמגיע עם ילדים קטנים. היה להם קשה מאוד לשבת בתוך הרכב קרוב ל-3.5 שעות".

בוסו תיאר כי "בשלב מסויים הם גם ביקשו לאכול והייתה לי רק שקית חטיפים אחת, כי לא שיערתי שההמתנה תהיה ארוכה כל כך". בשלב מסויים הוא חשב לצאת מהתור ולשוב הביתה, אבל החליט להישאר נוכח החשיבות של קיום הבדיקות.

לדבריו, הוא ראה רבים שיצאו וחזרו לבתיהם וניכר גם שאנשים היו עצבנים וחסרי סבלנות. "ראיתי אשה שיצאה לעשן מספר רב של פעמים. זו הייתה חוויה מאוד לא פשוטה. אני שמח שזה מאחורינו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully