וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בגליל: בן 21 נורה למוות בג'דיידה-מכר

עודכן לאחרונה: 1.1.2021 / 10:08

הצעיר נפצע באורח אנוש מהירי ופונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה ומבצעת סריקות אחר היורים. המקרה מגיע לאחר שנת שיא של 113 קורבנות אלימות בחברה הערבית, 17 מהם בחודש האחרון בלבד

בווידאו: מעצר צעיר שחשוד ברצח אמו ברחובות/צילום: דוברות משטרת ישראל

ויסאם רבאח, צעיר בן 21, נורה הלילה (שישי) למוות ג'דיידה-מכר שבגליל. נט"ן "חיאן" פינה אותו במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך פעולות החייאה, ושם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. רבאח הוא הנרצח הראשון בחברה הערבית לשנת 2021.

עם קבלת הדיווח במוקד 100, הגיעו השוטרים למקום והחלו בסריקות אחר היורים. חוקרי מז"פ אספו ממצאים בזירה, ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

וסאם רבאח, הנרצח בג'דיידה-מכר. -, אתר רשמי
הנרצח הראשון לשנת 2021. ויסאם רבאח/אתר רשמי, -

המקרה מגיע לאחר שנת שיא בהיקף קורבנות האלימות בחברה הערבית. בסך הכול, 113 ערבים מצאו את מותם השנה באירועי רצח ואלימות אחרת, לעומת 94 אשתקד (עלייה של 20%) - בהם 96 גברים ו-17 נשים. על פי "אמאן", המרכז הערבי למאבק באלימות, 26 מהקורבנות נרצחו כנקמה, 11 על רקע אלימות במשפחה, 41 מסווגים כ"פשיעה חמורה" והיתר - "אלימות כללית". על פי המרכז, רק 28 ממקרי הרצח שבוצעו במהלך השנה פוענחו.

עוד עולה מהנתונים כי ההסלמה נמשכה לאורך השנה וכי חודש דצמבר היה הקטלני ביותר, עם 17 קורבנות רצח, כולל רצח משולש בבאקה אל גרבייה, ושורת אירועים אלימים שהתרחשו רק השבוע - כשתושב לוד נרצח ברכבו, וכשנער בן 15 נורה למוות וחברו נפצע אנוש מירי בכביש 6, סמוך למחלף נחשונים, תחת עינם הפקוחה של שוטרים שליוו את הרכב בו נסעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully