וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-90 קורבנות: הרוצח הסדרתי הקטלני בתולדות ארה"ב מת בגיל 80

סמואל ליטל, הורשע ברצח שלוש נשים, אך בעת שהותו בכלא הוא הודה שרצח 93 נשים לאורך 35 שנה - רובן עובדות בתעשיית המין או מכורות לסמים. ליטל היה מתאגרף מקצועי והיה מכה את קורבנותיו וחונק אותן, כך שרבים ממקרי המוות כלל לא פוענחו כרצח. חלק מהגופות מעולם לא נמצאו

סמואל ליטל, האסיר האמריקני שטען כי הוא הרג יותר מ-90 נשים ברחבי המדינה נחשב עתה לרוצח הסדרתי הקטלני ביותר בהיסטוריה של ארה"ב/צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

סמואל ליטל, שלפי ה-FBI הוא רוצח הסדרתי הקטלני ביותר בתולדות ארצות הברית, מת הלילה (חמישי) בגיל 80 בבית חולים בקליפורניה. הוא ריצה מאסר עולם בגין רצח של שלוש נשים, אך עד מותו הודה שרצח 93 נשים בין השנים 2005-1970.

ליטל נהג לפגוע בעובדות בתעשיית המין או מכורות לסמים. הוא היה מתאגרף מקצועי בעברו וברבים ממקרי הרצח לא נותרו על הגופה סימנים מובהקים לרצח כמו דקירות או פצעי כדור, שכן הוא נהג להכות את קורבנותיו באגרופים עד לאובדן הכרה ואז לחנוק אותן.

בכך סיבת המוות של רבות מקורבנותיו נקבעה באופן שגוי כמנת יתר או כתאונה ונסיבות מותן מעולם לא נחקרו. לפי ה-FBI, חלק מהגופות מעולם לא נמצאו. בשנה שעברה, הבולשת אמרה כי המומחים שלה מעריכים שכל הודאותיו "אמינות".

סמואל ליטל שהרג 93 נשים בין השנים 2005-1970 במשפטו. 2 בספטמבר 2014. AP
היה מתאגרף מקצועי. סמואל ליטל במשפטו, 2014/AP

בסוכנות גם פרסמו ציורים של הקורבנות אותם צייר בעת שהותו בכלא, בניסיון להתחקות אחר אלה שהרג. ליטל נעצר ב-2012 בגין עבירות סמים בקנטקי והוסגר לקליפורניה, שם ביצעו בו בדיקת DNA. הוא כבר היה בעל עבר פלילי נרחב בשל מעשי שוד מזוין ואונס שביצע ברחבי ארצות הברית.

תוצאות ה-DNA קשרו אותו לשלושה מעשי רצח שלא נפתרו בין השנים 1989-1987 במחוז לוס אנג'לס שבקליפורניה. הוא הודה באשמה במשפט, ובסופו של דבר הורשע ונידון לשלושה מאסרי עולם, ללא סיכוי לשחרור על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully