וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד בארה"ב: הפיצוץ בנאשוויל - פיגוע התאבדות

החוקרים ממשיכים לערוך בדיקות DNA לאחר שנמצאו שרידי אדם בסמוך לזירה, ופשטו על בית בפרברי העיר. המושל אמר כי רק "בנס" לא היו הרוגים בפיצוץ הקרוואן הנייד שקרה בערב חג המולד, וביקש מטראמפ להכריז מצב חירום. לפי דיווח, החשוד הוא בן 63

בווידאו: תיעוד פיצוץ כלי הרכב במרכז העיר נאשוויל טנסי/מתוך טוויטר

הרשויות בארצות הברית מעריכות כי פיצוץ הקרוואן הנייד בנאשוויל היה פיגוע התאבדות, בעוד שהחוקרים ממשיכים לערוך בדיקות DNA לאחר שנמצאו שרידי אדם בסמוך לזירה. אתמול נערכו חיפושים בבית של חשוד אפשרי באנטיוך, פרבר של העיר שבמדינת טנסי. גורמים רשמיים סירבו לנקוב בשם החשוד, אך ב-CBS דווח עוד כי החיקה מתמקדת באנתוני קווין וורנר בן ה-63.

בפיצוץ העז, שהרעיד את מרכז העיר בערב חג המולד, נפצעו שלושה בני אדם. הוא אף גרם לשיבושים בקווי התקשורת בטנסי ובארבע מדינות אחרות. המניע למתקפה עדיין לא ברור, ושום גורם לא קיבל אחריות על כך. בתי עסקים וידוענים הציעו בינתיים פרס של יותר מ-300 אלף דולר למי שיתפוס את האחראי.

חוקרים בזירת הפיגוע בעיר נאשוויל, טנסי, ארצות הברית, 26 בדצמבר 2020. רויטרס
הפיצוץ גרם לשיבוש בקווי התקשורת. חוקרים בזירה בנאשוויל, אתמול/רויטרס

על פי גורם ברשויות אכיפת החוק, שצוטט על ידי CNN, החוקרים מאמינים כי הפיצוץ בכלי הרכב היה פיגוע התאבדות. ברשת CBS דווח כי ייתכן שהחשוד היה זה שנהרג בפיצוץ. החוקרים מנסים לאתר את אמו של החשוד כדי לעשות בדיקות DNA בינה לבין השרידים. לפי סוכן ה-FBI דאגלס קורנסקי, המוביל את החקירה, הרשויות קיבלו כ-500 טיפים הקשורים לפיצוץ.

מושל טנסי, ביל לי, ביקר באתר הפיצוץ, שהיה בסמוך לאזור התיירותי של נאשוויל, כי זה "נס" שאף אחד לא נהרג. הוא אמר כי ביקש מהנשיא היוצא דונלד טראמפ להכריז על מצב חירום פדרלי כדי להעביר סיוע למדינה.

הרכב חנה מחוץ למשרדים של חברת התקשורת AT&T, והפיצוץ גרם לשיבושים בשירותי הטלפונים, האינטרנט והטלוויזיה במרכז טנסי ובחלקים מהמדינות השכנות, כולל מיסיסיפי, קנטאקי, אלבמה וג'ורג'יה. כמה מכוניות ויותר מ-40 עסקים ניזוקו.

עוד בוואלה!

טראמפ תוקע את חבילת תמריצי הקורונה, ומיליונים איבדו את דמי האבטלה

לכתבה המלאה
סוכנים החוקרים את הפיצוץ בעיר נאשוויל מחוץ לבית באנטיוך, טנסי, 26 בדצמבר 2020. רויטרס
המושל רוצה להכריז מצב חירום. סוכנים מחוץ לבית בפרברי טנסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully