וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקטור הקורונה באום אל-פחם: "היו פה הרבה חולים, בואו להתחסן"

26.12.2020 / 15:15

פרופ' אש סייר יחד עם ראש מטה הקורונה בחברה הערבית איימן סיף בתחנת החיסונים בעיר וקרא לציבור הערבי להשתתף במבצע ההתחסנות הארצי. מוקדם יותר ביקרו השניים בבאקה אל-גרבייה והזהירו: "אסור לנו להיות שאננים ולהגיד 'אם הגיעו החיסונים עכשיו אפשר לחגוג'"

בווידאו: פרופ' נחמן אש באום אל-פחם קורא ללכת ולהתחסן/צילום: משרד הבריאות

ממונה הקורונה פרופ' נחמן אש וראש מטה הקורונה בחברה הערבית איימן סיף ביקרו היום (שבת) בערים אום אל-פחם ובאקה אל-גרבייה, התרשמו מהמאמצים למניעת התפשטות התחלואה, וקראו לציבור הערבי בישראל לבוא להתחסן. במהלך הסיור נפגשו השניים עם נציגי המשטרה, פיקוד העורף והשלטון, והזהירו מפני שאננות בציבור ואי-היענות להנחיות בשל הגעת החיסונים.

באום אל-פחם, שיבח אש את התפקוד של קופות החולים במסגרת המבצע לחיסון האוכלוסייה. "אנחנו נמצאים פה באום אל-פחם במרכז החיסונים המשותף לקופות ורואים פה את העבודה היפה שהקופות עושות כדי לחסן את כל התושבים".

בנוסף לכך, הוא עודד את תושבי העיר בקבוצת הגיל המתאימה לבוא לקבל את החיסון. "אני קורא לכל התושבים מעל גיל 60 לבוא ולהתחסן", אמר בפנייה לתושבים. "היו פה הרבה חולים, אנחנו רוצים למנוע את המשך התחלואה. בואו להתחסן פה במרכז החיסונים, זה חשוב מאוד".

ממונה הקורונה, פרופ' נחמן אש וראש מטה הקורונה במגזר הערבי איימן סיף, מבקרים בתחנת החיסון באום אל-פחם במטרה לעודד את הציבור להתחסן נגד הנגיף. 26 בדצמבר 2020. משרד הבריאות, אתר רשמי
קוראים לציבור להתחסן. אש וסיף באום אל-פחם, היום/אתר רשמי, משרד הבריאות

מוקדם יותר, סיירו השניים בבאקה אל-גרבייה,שם קיימו פגישה עם ראש העירייה, ראאד דקה, בהשתתפות נציגים מפיקוד העורף והמשטרה, וקראו לציבור להמשיך ולשמור על הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות הנגיף. "אסור לנו להיות שאננים ולהגיד הנה הגיעו החיסונים ועכשיו אפשר לחגוג", אמר סיף.

הוא הוסיף כי במטה ההסברה שלו מתמקדים כרגע בפתיחת תחנות חיסון נוספות ובמלחמה נגד ידיעות כזב בנושא החיסונים, שנפוצות לאחרונה ברשתות החברתיות גם בחברה הערבית. "אנחנו עובדים כעת על שני מאמצים עיקריים: קודם כל להגדיל את תחנות החיסונים בכל היישובים הערביים", אמר. "הדבר השני זה הקמפיין וההסברה. צריך לטפל בפייק ניוז סביב הנושא הזה של החיסונים בתוך החברה הערבית".

ממונה הקורונה, פרופ' נחמן אש וראש מטה הקורונה במגזר הערבי איימן סיף, מבקרים בתחנת החיסון באום אל-פחם במטרה לעודד את הציבור להתחסן נגד הנגיף. 26 בדצמבר 2020. משרד הבריאות, אתר רשמי
נלחמים בפייק ניוז. אש וסיף באום אל-פחם, היום/אתר רשמי, משרד הבריאות

אתמול, עדכן משרד הבריאות כי בשבוע שחלף אובחנו 24,277 בני אדם אובחנו בקורונה 52.7% יותר מהשבוע שקדם לו, אז אובחנו 15,899 נדבקים בנגיף, ויותר מכפול מהנתון שלפני שבועיים. זהו השבוע השישי ברציפות שבו נרשמת מגמת עלייה בתחלואה מאז סוף הסגר השני. מספר הנדבקים הכולל בישראל מאז פרוץ המגיפה הוא 393,036.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully