וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הסגר: מאות רוכבים השתתפו במסיבה צפופה בתל אביב

25.12.2020 / 21:14

בתיעודים שהופצו ברשתות החברתיות, נראים כאלף בני אדם מצטופפים בכיכר רבין ובפארק הירקון ורוקדים ללא מסיכות. המסיבה התקיימה כחלק ממיזם רכיבה שערכה חברת FIT TLV: "אנחנו מעודדים את רוחם של תושבי העיר, הדבר בהחלט הולך וגדל"

עריכה: ניר חן

כאלף בני אדם השתתפו היום (שישי) במסיבה בפארק הירקון בתל אביב, כשרבים מהם אינם עוטים מסיכות ולא שומרים על ריחוק חברתי. למסיבה קדמו התכנסויות בעלות אופי דומה בנקודות שונות בעיר, בהן גם כיכר רבין. האירוע נערך במסגרת מיזם הרכיבה היחידני FIT TLV, שעושה זאת כבר כמה שבועות, וקיים את האירוע במהלך היום לקראת הסגר.

בתיעוד האירוע שהופץ ברשתות החברתיות, נראים הרוכבים רוקדים בצפיפות במקומות שונים בעיר, ונעים ביניהם על אופניים וכלי רכיבה נוספים כגוון קורקינט וסקייטבורד.

התקהלות תוך אי שמירה על נהלי קורונה, תל אביב, 25 בדצמבר 2020. ללא, צילום מסך
ללא מסיכה, עם כובע של סנטה קלאוס. היום בתל אביב/צילום מסך, ללא

"הייתי באירוע עם אחותי וחברים וגם באירוע נוסף שהיה לפני חודשיים", סיפר לוואלה! NEWS אורן לב, משתתף באירוע. "זה משהו משחרר כזה, לא יוצא לי לעשות יותר משהו עם אנשים אחרים, במיוחד לא זרים", אמר.

עוד סיפר, כי במיזם משתתפים משפחות וילדים, וכי אינו חושש להידבק בקורונה בעקבות ההשתתפות, שכן האירוע נערך באוויר הפתוח. "אני לא ממש יודע משהו על המארגנים, רק שתמיד יש תחושה של כיף וביטחון, היום וגם פעם שעברה היו שם גם מלא משפחות עם ילדים", העיד. "לא מפחד, אני הייתי עם מסיכה ותפסתי מרחק מאנשים. גם היינו רק בחוץ".

קבוצת רוכבים מקיימת מסיבה עם אלפי משתתפים ללא ריחוק חברתי, בניגוד להנחיות הקורונה. 25 בדצמבר 2020. FIT, צילום מסך
"זה משחרר כזה, לא יוצא יותר לעשות משהו עם אנשים אחרים". היום בתל אביב/צילום מסך, FIT

מ-FIT TLV נמסר בתגובה: "פיט פועלת למען עתיד ירוק יותר ומקדמת ערכי קיימות, בריאות הגוף והנפש, ונגישות בעיר תל אביב ובעולם כולו". לדברי המארגנים, "כבר שלושה חודשים שאנו מעודדים את תושבי העיר על ידי רכיבה בשמש, הדבר בהחלט הולך וגדל. אנו בסוף הרכיבות מגיעים לפארק, ומשם מתפזרים לבתים".

האירוע נערך בצל החלטת הממשלה היום לאשר את תקנות הסגר הכללי שיוטל בישראל החל מיום ראשון בשעה 17:00.בתגובה, הודיעו התאגדות רשתות האופנה ופורום הקניונים כי יפתחו את העסקים ב-10 בינואר, שבועיים בדיוק מרגע תחילת הסגר, במחאה על פתיחתם של ענפים אחרים במשק.

התקהלות תוך אי שמירה על נהלי קורונה, תל אביב, 25 בדצמבר 2020. ללא, צילום מסך
"לא מפחד, היינו רק בחוץ". המסיבה בפארק הירקון, היום/צילום מסך, ללא

לפי התקנות שאושרו, תוגבל היציאה מהבית למרחק של קילומטר, למעט במקרים חריגים, בהם יציאה להתחסן, טיפול רפואי או סוציאלי, הפגנה, הליך משפטי, יציאה לצורך פעילות ספורט, העברת קטין בין הוריו הפרודים, יציאה למקום עבודה או למסגרת חינוכית שפעילותה מותרת, ויציאה לצורך השתתפות בהלוויה, בחתונה או בברית (בכפוף למגבלת ההתקהלות). כל הפרה של ההנחיות תוביל לקנס בסך 500 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully