וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה פצועים באירוע ירי בברלין, מצוד מתנהל אחר החשודים

שירותי החירום פינו לביה"ח 3 פצועים באירוע, שהתרחש ברובע קרויצברג, במצב קשה. המשטרה ממשיכה בחיפושים אחר היורה, שעל פי עדויות נשא מקלע כבד. התקרית התרחשה סמוך למשרדי המפלגה הסוציאל-דמוקרטית, אך המניע טרם נודע

בווידאו: זירת פגיעת כלי הרכב בעיר טרייר שבגרמניה/צילום: רויטרס

ארבעה בני אדם נפצעו באירוע ירי בברלין, בירת גרמניה - כך הודיעו היום (שבת) שירותי החירום בעיר. מצבם שלושה מתוכם מוגדר קשה, והם פונו לבית החולים. פצוע נוסף אותר בתעלת מים, אליה קפץ כשנס על חייו מפני המפגע.

כוחות הביטחון בברלין מנהלים מצוד אחר החשוד בירי, וטרם התברר המניע מאחורי המעשה. זירת האירוע - ברובע קרויצברג בעיר - נמצאת סמוך למשרדי המפלגה הסוציאל-דמוקרטית ומטה של סוכנות ידיעות מרכזית במדינה.

דוברת המשטרה המקומית אמרה כי המצב כרגע "מאוד לא ברור" וכי טרם התברר כמה מבצעים השתתפו בירי. היא הוסיפה כי אין כרגע בידי המשטרה שום עדות שהמניע מאחורי האירוע הוא פוליטי. עוד נמסר, כי האזור שמקיף את זירת הירי מאובטח כעת בכבדות, שכן לא ניתן עדיין לשלול את סיום האירוע.

תושבי ברלין עם מסיכות בתחנת הרכבת המרכזית, גרמניה, 16 אוקטובר 2020. רויטרס
המצוד אחר היורה נמשך. תחנת הרכבת הראשית בברלין/רויטרס

הירי מתרחש פחות מחודש מאז אירוע הדריסה בעיר טרייר במערב המדינה, שם נהרגו חמישה בני אדם, בהם תינוק בן תשעה שבועות, ועוד 15 נפצעו, כתוצאה מפגיעת מכונית במדרחוב בעיר. הרשויות אמרו לאחר המקרה כי הנהג הנו תושב מקומי בן 51 שהיה שיכור בעת האירוע, והוא דרס אותם במכוון, אך לא התעורר חשד לטרור על רקע אסלאמיסטי או אחר.

התובע המקומי פיטר פריצן אמר לאחר המקרה, במסיבת עיתונאים שכינס, כי בדמו של הנהג נמצאו רמות גבוהות של אלכוהול. בנוסף לתינוק, ההרוגים כללו שלוש נשים בנות 25, 52 ו-73, וגבר בן 45, כולם תושבי העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully