וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 5 הרוגים ו-15 פצועים אחרי שנהג דרס הולכי רגל בעיר טרייר

המשטרה עצרה את הנהג הפוגע, שהיה שיכור וככל הנראה לא היה בעל מניעים פוליטיים או טרוריסטיים. בין הקורבנות: תינוק ושלוש נשים. הוא שכר את המכונית תוך שימוש בשמו של אדם אחר, ולא נראה שיש לו עבר פלילי

בווידאו: זירת פגיעת כלי הרכב בעיר טרייר שבגרמניה/צילום: רויטרס

חמישה בני אדם, בהם תינוק בן תשעה שבועות, נהרגו היום (שלישי) ועוד 15 נפצעו כשמכונית האיצה ופגעה במדרחוב בעיר טרייר שבמערב גרמניה. הרשויות אמרה כי הנהג, תושב מקומי בן 51 שהיה שיכור בעת האירוע, דרס אותם במכוון, אך אין בשלב זה חשד לטרור על רקע אסלאמיסטי או אחר. הוא נעצר דקות לאחר מכן ונמצא בחקירה.

"עצרנו אדם אחד, מכונית אחת אובטחה. שני בני אדם נהרגו, לפי מידע ראשוני. אנא המשיכו להימנע מהגעה למרכז העיר", כתבה המשטרה המקומית בחשבון הטוויטר שלה. התובע פיטר פריצן אמר במסיבת עיתונאים שכינס בהמשך כי בדמו של הנהג נמצאו רמות גבוהות של אלכוהול. בנוסף לתינוק, ההרוגים כללו שלוש נשים בנות 25, 52 ו-73, וגבר בן 45, כולם תושבי העיר.

פינוי של מכונית שהייתה מעורבת בדריסת הולכי רגל בטרייר, גרמניה, 1 בדצמבר 2020. רויטרס
מסוקים הוזנקו לאוויר. המכונית הפוגעת/רויטרס

ראש העיר, וולפרם לייבה, שהגיע במהירות לזירה, אמר כי נראה שהנהג סובל מבעיות נפשיות, אבל עוד מוקדם לקבוע. הרשויות אמרו כי יש צורך בבחינה מעמיקה יותר של מצבו הנפשי כדי לקבוע אם יש לו אחריות פליליות. סגן מפקד המשטרה המקומית, פרנץ-דיטר אנקנר, אמר כי הנהג העביר את הלילות האחרונים במכונית ולא נראה שיש לו מקום מגורים קבוע. הוא שכר את המכונית תוך שימוש בשמו של אדם אחר, ולא נראה שיש לו עבר פלילי.

עוד בוואלה!

דיווח: המוסד עזר לגנרל סורי הנאשם בפשעי מלחמה לקבל מקלט באוסטריה

לכתבה המלאה
זירת אירוע הדריסה בעיר טרייר, גרמניה, 1 בדצמבר 2020. רויטרס
תושבי העיר המומים. זירת הדריסה/רויטרס

עיתון מקומי דיווח מפי עד ראיה שראה ריינג' רובר שחור נוסע במהירות, ואנשים מושלכים באוויר. מרכז העיר נסגרה לתנועה, ומסוקים חגו בשמי העיר. האירוע זעזע את תושבי העיר העתיקה ביותר בגרמניה, שנוסדה על ידי הרומאים לפני יותר מ-2,000 שנה ומוכרת בתור מקום הולדתו של קרל מרקס.

הקנצלרית אנגלה מרקל אמרה כי האירוע "מעציב אותי מאוד", והיא הביעה את תנחומיה למשפחות ההרוגים ולפצועים, שחלקם מאושפזים במצב קשה.

גרמניה ומדינות אחרות באירופה נמצאות בכוננות גבוהה, אחרי סדרת פיגועים בחודש שעבר בצרפת ובאוסטריה, ולקראת חג המולד.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully