וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעדר מאתמול בבוקר: המשטרה מחפשת אחר דן צבי מיכאלי מרמת גן

24.12.2020 / 22:40

מיכאלי, נשוי ואב לשני ילדים, נראה לאחרונה כשיצא מביתו ברמת גן ומאז נעלמו עקבותיו. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למשטרה. "דן כרגע במהלך של חיפוש עבודה"

נתניהו: ישראל תהיה המדינה הראשונה שתצא ממגיפת הקורונה בתוך כמה שבועות/צילום: לע"מ

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור באיתור דן צבי מיכאלי, נשוי ואב לשני ילדים קטנים, שנעדר מאז יצא אתמול (רביעי) מביתו ברמת גן אתמול בבוקר. גובהו 1.82 מטר, בעל גוון עור בהיר, שיער בלונדיני ומבנה גוף רזה. דן לבש מכנס אפור, חולצה עם הדפסים לבנים ויצא מביתו עם אופניים וקסדה.

כל היודע דבר על מקום המצאו, מתבקש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת בני ברק בטלפון 03-6796444

אשתו של דן, שרון מיכאלי רמון, מסרה לוואלה! NEWS כי היא ודן "ביחד כבר 12 שנה, גרים ארבע שנים ברמת גן והורים לשני בנים, בני שמונה ושלוש. אני מנהלת בית ספר ודן אנימטור ואיש UI (מתכנן ממשק). נפגשנו בפעם אחרונה אתמול בשבע בבוקר כשנסעתי לעבודה".

הנעדר מרמת גן, דן צבי מיכאלי. ---, אתר רשמי
נראה בפעם האחרונה אתמול בבוקר. דן צבי מיכאלי/אתר רשמי, ---

רמון הוסיפה כי "דן כרגע במהלך של חיפוש עבודה, אז הוא בבית. בשעה 11:30 הוא לא הגיע לפגישה שהיה אמור להגיע אליה. כשהתחלנו לחפש אותו לא הייתה שום תגובה בוואטסאפ, במייל או בטלפון. אחרי כמעט שעה הבנו שמשהו קרה. עזבתי את העבודה ואספתי את הילדים מהמסגרות".

הנעדר מרמת גן, דן צבי מיכאלי. ---, אתר רשמי
יצא מביתו ברמת גן עם אופניים וקסדה. דן צבי מיכאלי/אתר רשמי, ---

"סיפרתי לבן הגדול שלי מה קרה. אין מספיק נתונים לצערנו ובגלל זה אנחנו פונים לתקשורת, שיהיו ערניים ואנחנו מקווים שנגיע להרבה אנשים. זה הסיפור כאשר מישהו נעדר, לאתר אותו כמה שיותר מהר. והדבר השני זה לפנות לדן - אם יש משהו שגרם לו לעשות את זה באופן מודע אז שידע שאנחנו מחכים לו".

מהמשטרה נמסר כי עד כה אין התפתחויות חדשות ושהחיפושים נמשכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully