וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שוטרים בצרפת נהרגו מירי של גבר שתקף את זוגתו

עודכן לאחרונה: 23.12.2020 / 13:26

השוטרים נפגעו לאחר שהגיעו לבית בקהילה מבודדת במרכז המדינה, בעקבות שיחה שקיבלו מאישה במקום. היא חולצה בשלום, והגבר נמלט מהזירה עד שנמצא מת במכוניתו. שר הפנים תיאר אותו כ"משוגע". שוטר רביעי נפצע מהירי, אך לא נמצא בסכנת חיים

בווידאו: נשיא צרפת אובחן חיובי לקורונה/צילום: רויטרס

שלושה שוטרים נורו למוות היום (רביעי) בצרפת לאחר שהגיבו לקריאה של אלימות במשפחה בקהילה מבודדת במרכז המדינה, באזור ליון. שוטר רביעי נפצע מהירי על ידי גבר בן 48, בסנט-ז'וטס, כ-500 ק"מ מדרום-מזרח לפריז. החשוד היה מוכר למשטרה בשל סכסוך על משמורת ילדים.

שר הפנים, ג'רלד דרמנין, מסר כי היורה נמצא מת במכוניתו לאחר האירוע. הוא לא מסר פרטים נוספים. הוא תיאר אותו כ"משוגע" ואמר כי הוא עושה את דרכו לזירה.

השוטרים נקראו למקום כדי לחלץ את האישה, שהסתגרה לאחר שהותקפה על ידי בעלה. עם הגעתם, הגבר החל לירות לעברם, הרג שלושה מהם ופצע אחד נוסף. לאחר מכן, היורה הצית את הבית. כוחות כיבוי אש מקומיים הגיעו לזירה, והאישה חולצה בבטחה על ידי הכוחות אחרי שטיפסה אל גג הבית.

שוטרים בזירת תקרית הירי באזור קלרמונט פראנד סמוך לסנט אטיין, צרפת 23 בצדמבר 2020. AFP, אתר רשמי
החשוד היה מסוכסך עם אשתו על משמורת. שוטרים בזירה, היום/אתר רשמי, AFP

השוטרים שנהרגו היו בני 21, 37 ו-45. השוטר הרביעי שנפצע אינו בסכנת חיים. לאחר הירי, נשלח כוח תגובה מהירה לזירה, וכוחות נוספים נפרסו באזור כחלק מהמצוד אחרי החשוד.

נשיא צרפת, עמנואל מקרון, הביע סולידריות עם השוטרים בעקבות האירוע. "הכוחות פעלו תוך כדי סיכון חייהם. הם הגיבורים השלנו", כתב מקרון בחשבון הטוויטר שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully