וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עב"ם או שלושה ירחים? תיעוד של שלושה הבזקי אורות מעורר סערה

14.1.2021 / 0:02

מדיסון זלפדה תיעדה מעל ביתה שלושה עיגולי אורות שנעים בשמיים ונראים כמו "ירחים ענקיים". הדעות לגבי זה היו חלוקות, אבל אף אחד לא הצליח לפענח מה זה בדיוק. אולי אתם תצליחו?

שלוש ירחים נצפו יחד בשמי בלגיה/YouTube/Madison van't Zelfde)

מאמינים בעב"מים? אם לא, כדאי שתראו את הסרטון באייטם הזה ואולי תשנו את דעתכם. מדובר שסרטון שעלה לרשת לאחרונה ובו תיעוד של שלושה עיגולים זוהרים שנעים בשמיים. מדיסון ואנט זלפדה מאנטוורפן, בלגיה, שצילמה את המחזה הזה תיארה את העיגולים המוארים כ"ירחים ענקיים" שהופיעו מחוץ לביתו בשכונה קטנה בעיר בסביבות 7 בבוקר ביום רביעי, ה-16 בדצמבר.

בסרטון אפשר לראות שלושה עיגולים מוארים שנעים בתנועה לינארית מעל הבניינים כלפי מעלה ולמטה. ככל שהסרטון נמשך, העיגולים המסתוריים מגבירים את עוצמת האור שלהם ונראים כמעין זרקורים ענקיים.

שלושה ירחים בשמיים?!?. YouTube/Madison van't Zelfde), צילום מסך
שלושה ירחים או עב"ם?/צילום מסך, YouTube/Madison van't Zelfde)
שלושה ירחים. צילום מסך, צילום מסך
לאורות מימין אין קשר לתופעה/צילום מסך, צילום מסך

מדיסון כתבה על הסרטון: "שלושת העיגולים נשארו באותו מיקום בשמיים לתקופה קצרה, לפני שהחלו לנוע, נעלמו ואז לא חזרו. שימו לב שיש כמה אורות קטנים למעלה מצד ימין שקשורים לחג המולד, הם לא חלק מהתופעה הזו".

מדיסון טענה שהשמש לא זרחה עדיין בזמן שהופיעו האורות האלו. התגובות לסרטון היו סוערות, כאשר אחד המגיבים כתב: "זה בדיוק מה שאני, שני האחים שלי ואמא שלי ראינו בחצר האחורית שלנו לפני 11 שנים". אחר כתב: "זה פרוע, זה נראה כמו שלוש שמשות שנעות בשמיים".

היו גם כאלו יותר סקפטיים שטענו שאולי אלו אורות של עגורן קרוב, אבל מדיסון הגיבה שהיא בדקה את האזור ולא מצאה שום עגורן קרוב. מה אתם חושבים שזה?

שיפטו בעצמכם

מה זה לדעתכם?

עב"מים
ירחים
סתם השתקפות של אורות
סרטון מזוייף
1337 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • ירח
  • עב"ם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully