וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילום אווירי של משושה זוהר ומסתורי שאותר באוסטרליה הלהיב את הרשת - אבל מה זה בעצם?

21.12.2020 / 0:03

חיפוש בגוגל מפות חשף מבנה משושה מסתורי ומרתק בחופי אוסטרליה - כשרבים חששו שמדובר בסימן שהותירו חייזרים על אדמת כדור הארץ. האישה שצילמה את התמונה מיהרה לשאול את עוקביה במה מדובר - וזכתה לתשובה מפתיעה

מה נמצא באזור בו התגלה המשושה המסתורי?/YOUTUBE

ונסה האמונד, אם לשניים מקווינסלנד, חיפשה בגוגל מפות את יעד החופשה הבא שלה ומצאה מבנה משושה מוזר אך מהפנט שנמצא על קו החוף באוסטרליה. היא צילמה את התגלית ושיתפה אותה עם 60 אלף העוקבים שלה באינסטגרם כדי שיעזרו לה להבין במה מדובר. המשושה העתידני נראה כמו סימן שהותירו חייזרים על אדמת כדור הארץ - ורבים מהעוקבים שלה אכן השתעשעו ברעיון.

בתצלום האווירי של חלקת האדמה הזו ניתן לראות קווים אופקיים העוברים בין מבנים שונים. רבים לא ידעו לספק להאמונד תשובה למראה הביזארי, כשאחד מהעוקבים שלה אף הזכיר את תופעת המונוליתים הכסופים שהופיעו בשבועות האחרונים בכל מיני מקומות בעולם וטען שזה "השלב הבא".

ככה זה נראה:

משושה מסתורי נצפה באוסטרליה. Wikipedia, אתר רשמי
משושה מסתורי נצפה באוסטרליה/אתר רשמי, Wikipedia

לבסוף היה מי שסיפק פתרון לתעלומה. אחד מהמשיבים סיפר שמדובר בסך הכל בבסיס ימי שנמצא באקסמות', במפרץ הצפוני-מערבי של אוסטרליה המערבית. הוא נקרא "מגדל אפס", תחנת התקשורת הימית של הרולד א. הולט - שזה גם אחד המבנים הגדולים ביותר בחצי הכדור הדרומי.

"עובדה מעניינת, זה אחד הגדולים בעולם. הם מייצרים שם כוח ומים", כתב אחד העוקבים להאמונד, ששיתפה את התגובות הרלוונטיות בסטורי שלה באינסטגרם. אחד נוסף כתב: "הייתי שם. זה שטח מחנה ישן של האמריקאים ויש אפילו מיני עיירה שיש לה בריכה ואולם באולינג" ואחרת הוסיפה: "אני תמיד מקניטה את בן זוגי כי הוא איש השטח שמתחזק את המגדלים והסביבה. אנחנו תמיד אומרים לו 'זה רק מה שאתה מספר לנו, אבל בסתר אתה נמצא במשרד מאובטח שמעביר הודעות מהחלל לרוסיה'".

משושה מסתורי נמצא באוסטרליה. Instagram/Vanessa Hammond, צילום מסך
אחת התשובות שקיבלה לשאלתה אודות המשושה המסתורי/צילום מסך, Instagram/Vanessa Hammond

העיירה אקסמות' נבנתה במקביל לתחנת התקשורת כדי לספק תמיכה לבסיס וכדי לאכלס משפחות של אנשי חיל הים האמריקני. התחנה מספקת שידור רדיו לספינות חיל הים של ארצות הברית ולצי המלכותי האוסטרלי במערב האוקיאנוס השקט ובמזרח האוקיאנוס ההודי. האמונד, בלוגרית מפורסמת, נתקלה בבסיס ממש במקרה וסיכמה באחד הפוסטים שלה: "קיבלתי המון סטוריז' שהתבקשתי לא לשתף, אבל בקצרה... המקום הזה הוא תחנת תקשורת ימית".

משושה מסתורי נמצא באוסטרליה. Instagram/Vanessa Hammond, צילום מסך
והסטורי המסכם שלה/צילום מסך, Instagram/Vanessa Hammond

זו ונסה

והיא מצאה בסוף יעד לנופש המשפחתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully