וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר הטיח איומים במפגינים נגד נתניהו בגינוסר: "אתלה את הדגל על קבר בנך"

20.12.2020 / 19:36

המחאה בצומת הופרעה לאחר שגבר עצר במקום עם מכוניתו והפנה קללות כלפי המפגינים, שגרמו להם לחוש בסכנה. אחד המוחים תיאר תחושה מאיימת: "בשלב מסוים הוא נכנס למכוניתו והבטיח לחזור אלינו". לדבריו, הוא לא הגיש תלונה במשטרה כי סבר שלא תטופל

בוודיאו: קללות ואיומים לעבר מפגיני בצומת גינוסר/עריכה: טל רזניק

בצומת הכניסה לקיבוץ גינוסר גבר יצא אמש (שבת) ממכוניתו והחל להטיח איומים וקללות בקבוצת מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והשחיתות השלטונית. תושב הצפון, בן 57, סיפר כי "אותו נהג החנה את מכוניתו על כיכר התנועה ובמשך 15 דקות עמד וקילל. הגבנו ממש מעט ואמרנו לו שיתבייש". לדבריו, בתגובה הגבר "התקרב אליי, והיה גם ללא מסיכת מגן על פניו, ואמר שהוא ישמח לשים את הדגל שאני מחזיק על קבר בני. הדגלים שהחזקתי היו דגל ישראל ודגל שחור".

"נסוגתי לאחור", תיאר. "זו הייתה ממש הרגשה מאיימת. לא נתקלתי במקרה כזה בהפגנות הקודמות".

המפגינים הם תושבי היישובים הסמוכים - מגדל, גינוסר וחוקוק. לדברי אחד המפגינים "יש נהגים שצופרים לנו כאות תמיכה והזדהות ויש גם מקרים שמקללים אותנו או שעושים תנועות מגונות". הוא סיפר כי האיומים אמש היו, "מקרה ראשון שמישהו בא לעברנו ואיים".

"תניף את הדגל על הקבר של הבן שלך" - קללות ואיומים לעבר מפגינים בצומת גינוסר
20.12.20. -, צילום מסך
הגבר שאיים נגד מפגינים בגינוסר, אמש/צילום מסך, -

לדברי המפגינים במכוניתו של הגבר המקלל ישבו אשתו ובתו. "בשלב מסוים הוא נכנס למכונית שלו ואמר שהוא מסיע את אשתו לביתם והבטיח לחזור אלינו. אז כבר פחדתי. לא רציתי להיקלע לאירוע אלים. התקשרתי למשטרה ועדכנתי אותם. המשטרה הגיעה מהר ועמדה סמוך להפגנה והשוטרים עזבו רק כשאנחנו עזבנו. המאיים לא חזר", סיפר אחד מהם.

המפגין המאוים סיפר כי הוא לא הגיש תלונה במשטרה כי סבר שתלונה כזאת לא תטופל מאחר ולא הופעלה נגדו אלימות פיזית. הוא אמר כי כשאשתו ובנותיו צפו בסרטון שצילם, הן בכו ודרשו ממנו שיפסיק לצאת ולהפגין מחשש שייפגע. "מעולם לא חוויתי דבר כזה. היה לי קשה לעבור את החוויה הזאת", אמר.

כתובות נאצה על בתים בנס ציונה. הדגלים השחורים, אתר רשמי
אישתו ובנותיו בכו ודרשו שיפסיק להפגין. כתובת נאצה נגד מפגינים, לפני כשבוע/אתר רשמי, הדגלים השחורים

ביום שני שעבר, כתובות נאצה רוססו על ביתו של תושב נס ציונה, שהניף דגל מחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. על קיר הבית שבו נתלה הדגל נכתב "כאן גר סמאלן בוגד".

צבי פלטיאל, הגר בשכנות לבית עליו רוססו הכתובות, אמר לוואלה! NEWS כי לא מדובר במקרה חריג. "אנחנו רגילים לשלטים כאלו עם המילה 'בוגדים' כאשר מפגינים - אבל כאן זה מקרה אחר", אמר. "זה גרפיטי והשחתת רכוש, והשחתת העיר שלנו, וגם זה גם סימון לאדם ספציפי, כל אחד יכול להסיק מה עושים עם בוגד. זה כבר מטרה מוגדרת. זה בהחלט מאיים, לא שאני מפחד, אבל זה בהחלט מאיים ומראה כיוון מסוים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully