וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי ריקודים או שירים: סידני מכבה את חג המולד בשל התפרצות קורונה חדשה

בעיר הגדולה באוסטרליה אובחנו בימים האחרונים עשרות מקרים, והרשויות הטילו הגבלות על מספר הסועדים במסעדות וכן על פעילויות חגיגיות. שר הבריאות: "כולנו אוהבים לרקוד ולשיר אבל זה אחד הדברים המסוכנים ביותר"

צילום: רויטרס

סידני אסרה היום (ראשון) על ריקודים, שירה וזימרה במקומות הסגורים רחבי העיר עם תחילת היום הראשון לסגר בזק בכמה אזורים ברצועת החוף. הרשויות בעיר הודיעו על 30 מאובחנים נוספים בנגיף הקורונה, ובסך הכול 68 בעיר המאוכלסת ביותר באוסטרליה מאז יום חמישי.

האיסורים בעיר שבמדינת ניו סאות' ווילס יוחרגו לחתונות וטקסים דתיים מעוטי משתתפים. "זאת התקופה שבה כולנו אוהבים לשיר", אמר שר הבריאות במדינה, בראד האזרד. "אבל כעת, זה כנראה אחד הדברים המסוכנים ביותר - לרקוד ולשיר".

המסעדות, הברים ובתי הקפה בסידני יוגבלו ל-300 איש, והוטלו הגבלות גם על מספר האורחים בבתים. הרשויות קוראות לעטות מסיכות, אך לא מחייבות זאת. בחינה מחודשת של התקנות תיעשה ברביעי, בתקווה להקלות מסוימות לפני חג המולד.

שלט בחוף בסידני, אוסטרליה, 19 בדצמבר 2020. Mark Baker, AP
בינתיים הרשויות ממליצות על עטיית מסיכות, אך לא מחייבות. שלט בחוף בסידני, אתמול/AP, Mark Baker

רבים באוסטרליה קיוו להתאחד עם משפחותיהם, אך סגירת גבולות מחודשת בין המדינות השונות במדינה אילצה אותם לבטל תכניות. היום הצטרפו ויקטוריה ודרום אוסטרליה למדינות נוספות שמחייבות את תושבי סידני להיכנס בידוד של 14 יום בבתי מלון.

אוסטרליה רשמה הצלחה בבלימת הקורונה, בזכות נקיטת גישה אגרסיבית הכוללת הטלת הגבלות, לעתים מרחיקות לכת, בשלב מוקדם של התפרצויות חדשות.

מתוך 25 מיליון אזרחים, 28,100 איש אובחנו חיוביים לקורונה. נכון לנתונים האחרונים, 908 איש מתו מהווירוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully