וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא צ'ילה עשה סלפי ללא מסיכה - ונקנס באלפי דולרים

בעיצומה של התפשטות הקורונה במדינה, שבה שיעור התמותה וההדבקה מהגבוהים בדרום אמריקה, הנשיא פיניירה הצטלם עם אזרחית בחוף הים - כששניהם לא עוטים מסיכה. התמונה הבעייתית הפכה ויראלית ועוררה סערה. הוא התנצל, וישלם 3,500 דולר

בווידאו: ה-FDA המליץ לאשר את החיסון לקורונה של מודרנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

נשיא צ'ילה, סבסטיאן פיניירה הצטלם יחד עם אישה כששניהם לא עוטים מסיכה על פרצופם. התמונה, שהפכה ויראלית, עוררה סערה גדולה במדינה והנשיא נקנס ב-3,500 דולר בשל הפרת חוקי הקורונה במדינה.

הנשיא התנצל והודה שהיה צריך לעטות מסיכה על פרצופו כשהאישה ביקשה להצטלם עמו בחוף, הסמוך לביתו שבעיר קאצ'גואה. חוקי הקורונה בצ'ילה מחמירים ואי-עטיית מסיכה בציבור עשויה אף להוביל במקרים מסויימים לעונש מאסר.

נשיא צ'ילה תועד ללא מסיכה. טוויטר, צילום מסך
נקנס ב-3,500 דולר. פיניירה ללא מסיכה/צילום מסך, טוויטר

צ'ילה היא אחת המדינות שנפגעו בצורה הקשה ביותר מקורונה בדרום אמריקה עם מספר מקרי המוות וההידבקות הגבוהים ביבשת. עד כה אובחנו בה 581,135 בני אדם בנגיף ו-16,051 מתו ממנו. כמו כן, בימים האחרונים קצב התפשטות הקורונה בצ'ילה נמצא במגמת עלייה.

זוהי לא הפעם הראשונה בה תמונה של פיניירה מעוררת סערה ציבורית. בשנה שעברה הנשיא הצטלם במסיבה עם פיצות - במקביל להפגנות שנערכו נגד אי-שוויון במדינה. באפריל באותה השנה, הנשיא הגיע למרכזה של כיכר, שהייתה מרכז ההפגנות נגד הממשלה בצ'ילה ונגדו, כשהוא מלווה בצלמי עיתונות שצילמו אותו שם - צעד שגם כן הוביל לכעס רב כלפיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully