וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 66 נעצר בשוגג ואותר ביער עם היפותרמיה; המשטרה מינתה קצין בודק

שוטרים עצרו בשעות הלילה את יוסף פליישמן מביתו בשכונת בית ישראל, בעקבות תלונה על סחיטה שלאחר מכן התברר כי אינה נוגעת לו. הוא שוחרר מהחקירה, מבלי שנבדק אם יש לו איך להגיע לביתו, ולאחר מכן נמצא שרוע בשטח רחוק משכונת מגוריו. "התנהלות חסרת אחריות, רגש ומצפון"

צילום: מחאות החרדים הקיצונים

תושב ירושלים בן 66 אותר השבוע ביער סמוך לעיר, כשהוא סובל מהיפותרמיה כמה שעות אחרי שנעצר בשוגג. שוטרי משטרת ירושלים הגיעו לביתו של האדם שנעצר, יוסף פליישמן, בשכונת בית ישראל בשעות הלילה, בעקבות תלונה שלאחר מכן התברר כי אינה נוגעת לו.

בתיעוד המעצר, שפורסם ברשתות החברתיות, נראה האיש כמי שאינו מבין מדוע נלקח לחקירה בשעה זו, וצועד ללא נעליו. הוא שוחרר מהתחנה לאחר שהתברר כי הוא אינו החשוד, וזאת מבלי שנבדק אם יש לו איך להגיע לביתו, ולאחר מכן דווח כי הוא נעדר.

כמה שעות לאחר מכן אותר פליישמן בן ה-66 שרוע בשטח רחוק משכונת מגוריו, כשהוא סובל מהיפותרמיה ופונה לבית החולים שערי צדק בבירה. כעת מצבו מוגדר יציב.

כוח מג"ב ביער המלאכים ליד קריית גת אורב למציתים, 28 בנובמבר 2016. ראובן קסטרו
"כל אזרח צריך להיות מודאג מהתנהלות המשטרה". כוחות משטרה סורקים שטח מיוער/ראובן קסטרו

בלשכת סגן השר פרוש אומרים כי עודכנו בפרטי המקרה, וכי מפקד מחוז ירושלים דורון ידיד מינה קצין בודק לבחינת המקרה. ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) אמר כי "כל אזרח ישראלי, חרדי ושאינו חרדי, צריך להיות מודאג ומזועזע מהתנהלות המשטרה כלפי יוסף פליישמן. התנהלות חסרת אחריות, רגש ומצפון, חייבת להיבדק לעמוק".

"אני דורש מהשר לביטחון פנים אמיר אוחנה לחקור את האירוע ברצינות ולהשעות במיידי את אותם שוטרים שהתנהגו כאחרוני הפושעים", הוסיף ח"כ אזולאי.

המשטרה: "נבדוק את המקרה ויופקו הלקחים המתבקשים"

מהמשטרה נמסר כי "בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה על איומים, השוטרים הגיעו לכתובת שמסר להם המתלונן. שם הם פגשו באדם שסירב להזדהות כנדרש, ולכן נאלצו לעכבו ומשסירב לשתף פעולה הובא לתחנת המשטרה". הם הוסיפו כי "לאחר פעולות זיהוי שבוצעו בתחנת המשטרה התברר כי לא מדובר בחשוד הדרוש לחקירה בגין האיומים, לכן האיש שוחרר לדרכו מיד".

"בהמשך היום התקבל דיווח כי האיש נעדר, והמשטרה החלה בביצוע מגוון פעולות עד שאותר", הבהירו במשטרה. "לצד האמור, בכוונתנו לבדוק את המקרה ובמידת הצורך יופקו הלקחים הנדרשים בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully