וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממונה הקורונה: יעברו לפחות חודשיים עד שתוצאות החיסון יורגשו

19.12.2020 / 15:06

פרופ' אש ביקר במועצה המקומית ריינה יחד עם ראש מטה הקורונה בחברה הערבית, והדגיש את חשיבות העמידה בהנחיות גם לאחר שיתחיל מבצע החיסונים. "לכו להתחסן בתקופה הקרובה, ובמקביל תקפידו על מסיכות ולא להתקהל בתקופת החג"

בווידאו: ממונה הקורונה מעריך שייקחו לפחות חודשיים עד שהחיסון ישפיע/עצילום: לע"מ, עריכה: שאול אדם

ממונה הקורונה, פרופ' נחמן אש, אמר היום (שבת) כי יעברו לפחות חודשיים עד שתורגש השפעת החיסון לקורונה. בביקור בריינה, בו השתתף גם ראש מטה הקורונה לחברה הערבית איימן סייף, הדגיש את חשיבות ההקפדה על ההנחיות למרות הגעת החיסונים, ובמיוחד בתקופת החגים.

"בימים האחרונים יש עלייה במספר החולים בכפר, וראיתי שהרשות עוסקת בכך, מנסה למצוא את כל החולים, לעשות הרבה בדיקות ולהוריד את התחלואה", אמר אש. "המסר שלי לתושבים זה שצריך להמשיך ולהקפיד על ההנחיות. גם עכשיו, כשיש את החיסון או-טו-טו, צריך להקפיד על ההנחיות כל הזמן. עד שהחיסון ישפיע ייקח זמן, אז לכו להתחסן בתקופה הקרובה ובמקביל תקפידו להקפיד על המסיכות ולא להתקהל גם בתקופת החג", הוסיף.

ממונה הקורונה, פרופ' נחמן אש, בביקור בריינה, 19 בדצמבר 2020. -, צילום מסך
"עד שהחיסון ישפיע ייקח זמן". פרופ' אש בריינה/צילום מסך, -

פרופ' אש התייחס לסוגיית פתיחת מערכת החינוך, והנחה את ראש המועצה להחליט על פתיחה או סגירה של בתי ספר בהתאם למצב התחלואה. סייף פנה לפיקוד העורף, וביקש מהם לקחת אחריות על משפחות החולים ולספק את הצרכים שלהן בתקופה זו.

המועצה המקומית ריינה מוגדרת לפי מדד הרמזור כיישוב צהוב. 73 מתושביה הם חולים פעילים, ושיעור הבדיקות החיוביות הוא 11%. שיעור שינוי המאובחנים בנגיף הוא 59%, עם 28.3 חולי קורונה חדשים לעשרת אלפים נפשות.

עוד בוואלה!

ממונה הקורונה: "ההחלטות מתקבלות בניגוד לדעתי, עושים הפוך מההמלצות"

לכתבה המלאה

אתמול עדכן משרד הבריאות כי ברחבי הארץ, 15,899 בני אדם אובחנו בקורונה בשבוע החולף - נתון הגבוה בכ-40.5% מהשבוע שקדם לו, אז אובחנו 11,316 נדבקים בנגיף, וכמעט כפול מהנתון שלפני שבועיים, אז אובחנו 8,101 נדבקים בנגיף. מדובר בשבוע החמישי ברצף שבו נרשמת מגמת עלייה מאז הסגר השני, והשיא מאז הסרת ההגבלות, כשמספר הנדבקים הכולל בישראל מאז פרוץ המגיפה עומד על 368,759.

כמו כן, 88 בני אדם מתו השבוע - עלייה לעומת השבוע שעבר, אז מתו 71 בני אדם. מספר המתים הכולל מהנגיף עומד כעת על 3,050.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully