וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפתח מבצע החיסונים: הנשיא ריבלין יחוסן נגד קורונה ביום ראשון

16.12.2020 / 15:50

ריבלין יגיע אל בית החולים הדסה עין כרם בבירה, כדי לפתוח את מבצע החיסונים של הצוותים הרפואיים. במהלך ביקורו במרכז הרפואי הוא יחוסן בעצמו. באותו היום, יחל מבצע החיסונים נגד קורונה בכלל המדינה, כשתחילה יחוסנו אנשי הצוותים הרפואיים

בווידאו: נשיא המדינה ריבלין הדליק נר רביעי של חנוכה עם שכניו/צילום: אבי קנר, אורי בוזגלו-לשכת העיתונות הממשלתית

נשיא המדינה ראובן ריבלין יחוסן ביום ראשון הקרוב נגד נגיף הקורונה במרכז הרפואי הדסה עין כרם - כך הודיע היום (רביעי) בית הנשיא. עוד נמסר, כי החיסון יתועד אך לא ידוע עדיין באיזה שעה ייערך.

הנשיא ריבלין יגיע אל בית החולים כדי לפתוח את מבצע החיסונים של הצוותים הרפואיים ולהצדיע להם על עבודתם לאורך תקופת ההתמודדות עם הקורונה בכל רחבי הארץ. באותו היום, יחל מבצע החיסונים נגד קורונה, כשתחילה יחוסנו אנשי הצוותים הרפואיים.

בקופות החולים יחלו במבצע החיסונים נגד קורונה לאוכלוסייה הכללית ביום רביעי הבא. במהלך המבצע צפויים להתחסן כ-80 אלף בני אדם מדי יום. הראשונים להתחסן בקרב האזרחים יהיו בעלי מחלות רקע ואנשים מעל גיל 60. מתחם מרכזי להתחסנות, המשלב את ארבע קופות החולים יוקם בגני התערוכה בתל אביב, ובנוסף אליו ייפתחו מוקדים נוספים בצפון ובדרום.

25 שנה לרצח יצחק רבין, נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין מליאת כנסת, כנסת ישראל, 29 באוקטובר 2020. דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן, אתר רשמי
יתחסן ביום ראשון. הנשיא ריבלין/אתר רשמי, דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר עם הגעת המשלוח הראשון של חיסוני הקורונה של חברת פייזר, כי יהיה האזרח הישראלי הראשון שמתחסן, כדי לשמש דוגמה בציבור. לפי ההערכות, הוא צפוי להתחסן במוצאי שבת, יחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין. "אני מכהן לא מעט שנים כראש ממשלת ישראל, וזה אחד הרגעים המרגשים ביותר", אמר נתניהו, "זה יום חג לישראל".

"זה לא מובן מאליו שישראל הקטנה, שמונה בסך הכל תשעה מיליון אזרחים, מקבלת את החיסונים עם יתר המדינות הגדולות", הוסיף ראש הממשלה. "מכאן זה יעבור למקררים במחסנים המקוררים הטובים בעולם. בואו נצא לדרך".

אדלשטיין בירך אף הוא על הגעת החיסונים, ואמר דברים ברוח דומה. "זה יום חג בשביל מדינת ישראל כי אנחנו רואים את הסוף", אמר שר הבריאות, שהדגיש: "העבודה שלנו לא נגמרת כאן, אלא מתחילה עכשיו. המטרה שלנו היא שרוב אזרחי ישראל יקבלו כמה שיותר מהר את החיסונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully