וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פי 16 יותר אלכוהול מהמותר": החשוד בדריסת בת ה-17 ישוחרר למעצר בית

16.12.2020 / 14:57

בית משפט השלום בראשון לציון הורה לשחרר למעצר בית את החשוד בן ה-19 שדרס למוות את מדלן שמאילוב בצומת בית דגן. "אדם ששותה כמות כזו דומה לכדור שיוצא מלוע של אקדח", אמר נציג המשטרה

בווידאו: תיעוד תאונת הדרכים בכביש 90/עריכה: ניר חן

בית משפט השלום בראשון לציון החליט היום (רביעי) לשחרר למעצר בית את ניר פלקר, חייל בן 19 מגני תקווה, שנעצר בחשד שפגע עם רכבו במדלן שמאילוב בת ה-17 וגרם למותה בעת שהיה תחת השפעת אלכוהול. נציג המשטרה בדיון ביקש עיכוב ביצוע, ועל כן שחרורו נדחה עד מחר ובית המשפט המחוזי יכריע בעניין.

שופט השלום אבי סתיו הבהיר בהחלטתו כי "אין לראות בהחלטה על שחרור לחלופה משום הקלת ראש חלילה בחומרת המעשה או בתוצאה המחרידה".

בבדיקת דם שנערכה לחשוד נמצא כי כמות האלכוהול בגופו הייתה פי 16 מהמותר. נציג המשטרה אמר בדיון כי "הצעיר נהג בצורה מסוכנת, ויש עד ראיה שאף ניסה להזהיר אותו וצפר לו. אדם ששותה כמות כזו גדולה של אלכוהול ולוקח לעצמו את ההגה לידיים דומה לכדור שיוצא מלוע של אקדח ומחפש את המטרה". לדברי נציג המשטרה, "בעדותו הראשונה הוא מעיד שהוא שותה לשוכרה יחד עם אביו".

מדלן שמאילוב. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"עדי ראייה ניסו לעצור את הנהג", מדלן שמאילוב/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

בתאונה שהתרחשה במוצאי שבת, מדלן, צעירה נוספת שהייתה עמה ברכב והנהג הפוגע נפצעו באורח אנוש בצומת בית דגן. צוותי מד"א העניקו לשלושת הפצועים טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה, ולאחר מכן הם פונו לבתי החולים שיבא בתל השומר ושמיר-אסף הרופא. באסף הרופא נאבקו הרופאים על חייה של מדלן בניתוח מורכב, אך נאלצו לקבוע את מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully